Saturday 29 January 2011

Sebana Part II




"APu neyyyyyyyyyyy, enda badu-badu indu tu sebana", kenu ko endun Yet pelaba aku meda post dua ari beturut mantai ke sebana. ( Anang nganu endun - laban sigi aku nemu ia enda ulih rari ari mansa jelatong indai dara)

Nya mehhhhhhhhhhhhhhhhhh enti enda sendat seput setegal berunding ke penanggul urang, nyu sendat ga seput ama datai ba penanggul diri. Ahhhh dahhhh enda badu-badu sebana. Mali ko urang tuai. Nadai pan tan ngetat, enda alah kelalu maioh ditat ke dalam din engai ka nyu meletup legi, manah pansut ke meh kedua. uDAH dua tiga purnama yang lalu kelalu nyimpan sekali meletuppppppp nya lapa deh jangan pandang indai dara with your "pirate eye" ( sepiak mata meh nya reti ia wakakaka)nahhhhhhhhh agi baru kita nemuuuuuuuuuuu sepi asai! Aku sigi jai nama dehhhhhhhhhh???? kita ke manah nama bejai aku deh???? apa ke heeeee?? Nyamai dipansut ngicha ke enda balat meletup dudi ari.


Pagi tadi aku ke KLIA nganjung anak kawan pulai ke menua laban ke cuti seminggu taun baru cina. Udah nganjung ia agai departure lounge alu ka mulai kediri tang meh enda mukai-mukai tetemu ke kaban agi sekula primary kelia. Sida manak ia ke Bali jalan2 cuti CNY. Datai di rumah madah ke bos besai bisi tetemu ke kaban ba airport madah ke sida raun ke Bali.

Alu madah kediri ka kin bos besai tadi maia cuti bulan 6 tu. Nadai ulih ko aku kami ke begawai pulai ke menua. Alu lain mua bos besainya nyaut. Endai ko aku kala bisi promo fare tambah agi ti nyu ka bekejang meli mar amat. Sayau masau duit ko aku nyaut. (engai alah mode). Ehhhhhh ko ia ga nyaut aku baru, selalu mat airasia promo ko ia nama utai di kirau. Peiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aku menyampah tahap gaban meh aku ninga ia nyaut bansanya. Kemaia nuan kala nemu promo fare airasia nya sama belama rega esp ti maia kemisi sekula, amat meh tiap-tiap minggu promo. Makin laun nuan meli makin mar rega ia. Kumbai ia apai ia empu kumpeni bilun nya pia ulih peneka ati ke meli tiket ngena rega ke sama??????. ( Nyu melidih ati indai dara ninga)

Ba entry sebedau tu gaga kenu ati "mission accomplished" Bedau bulih seminggu alu nyadi ke utai ngasuh ati ANGAT. Ko jaku enda pulai gawai taun tu, tang ninga bala anak nyu beterauh ka pulai gawai nyu kasih ga ninga. Ti nemu kenya pama aku book ujung taun nyin kemari mudah agi.

Kati ko aku nemu nya murah deh laban taun nyin kemari aku ngambi tiket kena pulai kemisi bulan 3 tu semina RM400++ aja pulai mansang ( 5 iku, bos besai enda disangkung laban tusah pengawa ia enda sebaka engau urang, ari ke meli tiket ngapa ke ia legi nyu enda dikena ketegal nurun gawa, manah agi duitnya kena mai apai indai aku makai besai pahala munyi ko laut) Bisi ati ga aku ke alu terus ngambi tiket kena pulai gawai taun tu maianya laban tambang pan lebih kurang sama enda datai RM5oo. Dua minggu ke udah aku alu beguai ngambi tiket kena pulai gawai laban tambang nyu majak niki. Akai ari pulai mansang baruh ari RM500 nyu nyadi RM620 one way ticket. Nyadi return tiket nyu RM1200++.

AUK RINDU AGI MAYAR RM1200++ ari ke mayar baruh ari RM500 ti ngambi tiket tumu pia?????????????????????????????????????????????. Sama rega promo fare bansanya pia suba baruh ari RM500 pulai mansang diatu RM1200++ ari engau bulan ke sama??????? Akaiiii sapa enda ANGATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Tu aja meh aku bisi "kuasa" kediri laban belalai ngambi tiket ngena CC diri empu udahnya pupuk mimit-mimit mayar tambang kami manak, udah abis bayar tiket kena pulai bulan 3 tu laban bulan 8 taun nyin kemari aku ngambi. Meda nadai utai dibeli aku ngena CC aku empu nya aku ngambi baru tiket kena kami manak pulai gawai diatu ngambi ke ulih jimat mimit kenu ko jaku. Udah ga ka meli utai bukai nadai kuasa kelimpah ari barang dapur engau utai kenda tau enda.

Bedau baka bini urang bukai ka lebih kurang sama penatai pemisi keba kurang agi pan aja nurun befacial, nurun berholiday, nurun agai SPA meli baju meli make up party tauka high tea sana sini. Nasit maia agi kereja kelia sempat ngumpul utai kedeka ati. Nya meh alu kengka ia meh collection RA, V&B engau sida Mdm PotM. Sida intan sida emas jauh pawiiiiiiiiiiiiiii bisi anak marik anak tichin ke mesai rambal buk ulih diri agi kereja kelia. Enda meh ngelaban tat ka aja engai maioh jako lelak mua masam nadai seri udah ga gamal jai. Nya pan agi bendar bejai tudah diri madah duit abis laban bini kena bini empa bini. Nyamai amat meh sida ke bejakunya ney, enda makai duit laki enda ngena duit laki enda ngambis ke duit laki padahal diau rrumah panjai bumai engau laki. Best mat sida tu duit tembu labuh ari langit nya sida enda ngena, muai engau ngambis ke duit laki wasehhhhhhhhhhhh ka belajar tu engau sida keturunan mensia ke manah sereta nemu ngasuh duit labuh ari langit ngambi aku enda ngena, muai engau ngambis ke duit laki. Laki enda ibuh nupi bini kerabat sida aja tau ditupi laki kitai ke nampil tu enda ibuh laban maioh batu, pasir, rumput engau sampah dempa ney. ( ehhhhh alu melelat mak dara ney..... ia ga amat deh kitai meh kumbai urang nguntrul duit laki)

Ia nyamai diatu ringat udahnya buat tak tau jerrrrrrrrrr aku ringat berkurun lama nya lembau enda ngeringat kediri. Pansut baru but indai dara - ka pan enda nadai duit labuh ari langit kena meli minyak rundarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



psssssssssssst mesti urang madah mesti bos besai enda setuju tauka nganu laban aku enda minta pemendar tauka nanya - enti nanya jawapan skema ari ia tu ti kitai ka nemu :

1 - entah enda nemu

2 - suka ati

3 - engai*****

***** ia engai pulai kapa kiruh ke urang engai. sapa engai tinggal ga nadai maioh runding


4 comments:

Anonymous said...

enda ngawa Wai Andan, pansut ke aja..susah agi enti bottled up pegila lusa. Nyamai agi asai anak ati enti udah di bantai..ni alah nyau melidih berasap pemuas ke nyimpan dalam ati. *hugs* enti semak nyau ka mai kaban nurun ngirup kupi :)

Indai Dara said...

Debbie - TQ nya meh udah sekali meletup Gunung Merapi suba laban kelalu ditat ke lama, nya tu pansut ke aja ngicha ke dada ulih enseput mimit taja pan cheritanya mecik mua diri empu. ( ba ia bendar engau sida P.Ramlee belakun ba cerita masam2 manis )

YourFriend said...

BOL indai dara..sipak bol...gollllllllllll...

EHEE..blog out loud!!!

janji puas!!

Indai Dara said...

yeayyyyyyyyyyyy gollllllllllllllllll 1 - 0 yup janji ulih enseput mimit baka ikan ke pansut ba atas ai tajapan enda lama laban pengidup kitai sigi semampai dibalut penanggul sempama baka rempah kena ngulai lauk enda tau nadai taja enda semua digulai magang tang sigi enda tau nadai penanggul ba pengidup munyi ko mami ethan dini alah nyu semup belama sekali dua nyu baka jalai baru udah diengkah ke batu meh.