Saturday 29 January 2011

Telenovela "Masam-Masam Manis"

Jarang kitai enda kala meda cerita apai mali munyi ko anak petunggal aku nganu cerita P.Ramlee. Siti ari cerita ke dikerindu aku Masam-Masam Manis. Maia ke udah ngarang post ke sebedau tu nyu teringat ke ceritanya aku.

Alu ka mupuk ngarang baru tadi tang nyu enda ingat ke nama indu ke engau apai mali nya belakun. Semadi nyu betesau ba FB nanya ke nama chegu kelas malam baru aku ingat. Jarang enda ingat tang laban tali wayar dalam untak nyu tusut nyu enda ingat.

Udah bendar ngeransi nyu tuchum kediri ga indai dara udahnya, peiiii sigi nyu ka sut-sut tali wayar dalam pala indai dara pelaba aku.

Nyu ingat ke cherita nya tadi - nasit sida indai dara enda nyadi chegu Norkiah nyu betikau ke barang agai bilek pangan diri sereta nyu besapat ke bilek. Engi sida indai dara versi cerita wayang kelia ke bai upis penerang agai rumah panjai, versi cerita isu enda bejaku. Ngumbai baka berita ba TV 1 ke bisi ngena bejaku ngena jari munyi ko indai enda ga. Nasit bisi litup engau betunga. Engai ke makin ANGAT nyamai nunga litup alu natuk penatuk kibut litup endur mantup ke ati. Mar ngembuan ati mangah enda alah tawar baka aku tu. Aruh kena cop urang ba kening indu jai ( kati deh enti ba pilim nadai indu manah magang mesti ga bisi urang jai- enda ga sida bejai kenu, nadai bejai kenu tang nyu se-entero dunya nemu, keni kenya???) Biarlah ada ku kisahhhhhhh?????

Engi apai mali nyamai kenya mai belaya kenya mai bejaku aku enda puh.

Sigi baka ba ia cherita Masam-Masam Manis Versi Mak Dara. Ngeliat dulu dah bendar natuk kibut sari dua tu. Ka ngedar ke lengan sesais engau ka ngelurus ke kaki dah bendar lama duduk nyu pandak asai kaki."Nyeling endun"

2 comments:

YourFriend said...

nya ya...kini kitai?ha ha ha..

Indai Dara said...

ba ya - benung merening langit ke chelum meh malam tu endun. Agi meda map kini ka mai diri muahahaha. i need a break pelizzzzzzzzzzzzz n i really mean it. Tang bisi bajetkah????