Thursday 31 March 2011

Pun Isu Nadai Tang Semampai Bisi ISU di Malaya

Akaiiiiiiiiiii dini enda aku engka gambar buah isu ???? ka ngecek ba litup minah tali nyawa tudah litup nyu jai ga nadai kahan kena ngidup ka, engka dia bisi. Sayau nadai gamal buah isunya enti enda pia ulih ka mantup ke tetenguk lama udah nadai makai buah isu.

Ba menua malaya tu enda kala meda buah isu, engka sigi nadai pun ia kini. Tang meh semampai tak bisi ISU belama tajapan nadai pun isu. Kati ko kitai?????????? nya baru magik enda??? engka diimport ari menua kitai kini nya bisi muahahaha

Amat iran aku ngagai sida laut - macam2 isu kena sida ia mangkit kitai. Agama bukai enda ga sida ia ngaga bansanya.

Empai lama isu ari balantain tu isu poco-poco. Utai bakanya pan dikenyadi ke sida ia nyadi isu. Ukai ngumbai semua sida laut tu begedi meda kitai bisi kenda alu "menyampah" meda sida ke ngumbai diri nemu hal agamanya.

Poco-poco bisi pengaruh Kristian???????????????????????????????????????????????????????
Tak tikau ka kulit buah isu engau sida ka ngaga jaku baka tu ngambi ensepi asai dikeramak duri buah isu. Kumbai sida enda bisa duri isu, ukai baka penajam duri rian - lak ka ngetat ke asai pemisa duri isu jera sida ka amat ka ngaga isu bejai agama Kristian.

Aku sampai ke saritu alu enda meh nemu bepoco-poco. Bahhhhhhhhhhhh keni ngumbainya pengaruh agama bukai???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Nya baru ngiga laya amat-amat. Sayau meh pemerani sida niang aki menya nyu nadai tau dibantai ka agi, ambis dibai sida parai. Enti dunya tu agi baka kelia, nyu ka mai bala NGAYAU sida mensia ka ka amat ngaga penyarut ba Malaysia tu. Pumpung engau pala jera asai. Nadai nyaga SENSITIVITY diau ba menua ka pupu bansa engau agama lalu sida tu ney. Takut amat sida ka bisi kuasa tu urang sida ia masuk "K".

AKu tu munyi ko jaku sida indai ka ngeso kediri mimit : Maia primary sekula kelia skul ba sekula laut-enda tau enda belajar P.I, nama ustazah masuk kelas urang berdoa mesti engau lalu maia test P.I pass belama aku. Udahnya maia pom 6 belajar sejarah Islam, terer aku distinction aku papernya. Udahnya ngambi elective paper sejarah Islam terer meh aku ari bala laut. Udahnya maia ke kereja - ngajar sejarah Islam meh aku. Tang meh utainya nadai ngacau pengidup engau iman aku. Utainya nyadi ke penemu aja. Agi suba ayat-ayat Q ulih meh dihafal aku.

Nya meh tusah begulai engau mensia ke enda nemu nyaga ati mensia bukai. Majak ke engi sida ia aja bejai ke agama urang bukai. Udahnya ngumbai diri masuk syurga Peiiiiiiiiiiiiiiiii PEMADU. Alai meh kita masuk syurga, nya ga engi kita aja. Kapa enda "syurga" kita penuh laban kita ke manahnya, lak ka jauh panas agi api neraka laban :syurga kita nya kelalu penuh engau mensia ke ngumbai diri aja manah" Tang GOD IS LOVE ngembuan teropong ke pemadu terang ulih meda pengawa mensia wai-wai.

"Ka nurun mulung buah isu" sodapppppppppppppppppppppppp udah tu nama enda agi isu dibantai ke sida ia ney???

8 comments:

YourFriend said...

nya meh ketegal singkang ngaga tanda regang..aduh..

sigi cali,laban nda kala nyepi buah isu deh..

lekik2 sida indon ninga tu..:)

Indai Dara said...

cik endun - sigi semampai diketawa ke urang menua bukai meh kitai tu ketegal pemagu engau pemeli siti bansa ke ngumbai diri superior didunya tu - alahhhhhhhh takkan u tak tahu siapa Pak Pandir,pak kaduk, Si Luncai dan yang sewaktu dengannya muahahaha sigi tekenyit beruk sida ia nyepi penyamai buah isu wakakaka

Embau said...

Eeeechaaaak! Anang KITAK poco2 wai..ngelak ke kami ajak... anang mansa simpang 4.... Nadai endar utai dkenakut sida ya. Antu enda gik takut ke tanda regang nya.

P/S: Nyamai buah isu nya indai dara...sayau ukai musim ya..sigi ngesoooooo aku ditu...

Indai Dara said...

mami ethan - hahaha nya meh aku tu baru ka start belajar poco2 alu enda nemu tajapan megai pengarap kustin muahahaha

CarolRG said...

apu, kita serupa. aku alu bedau meh nemu nggau urg bertanda poco2, alu diharamkan. nama penyadi? akai, nyamai mai buah isu!!

Endu Tupai Engkrabak said...

ha..ha..aku geli ati ninga kisah poco poco diharam kan. That shows how "rapuh" is their iman. Rapuh gik ari ruti kibin. Nadai endar utai dikenakut.

Endu tupai dah terer step poco2. Basic step lah. hehehe

Indai Dara said...

Mami milan - Ba yaaaaaa diatu nda ibuh ngaga tanda regang ngena jari agi ahhh nama ka start semiang alu bantai ke step poco2 hehehe

Wai EtE - nya meh nadai ndar utai disenakut ke hahaha auk amatnya kering agi ruti kibin ney enti ruti sebayan lagilah kering bendar ngerendam ba ai kupi hehehe - ditu nadai ku meda sida nyual ruti sebayan

Indai Dara said...

enda lama agi symbol maths (+) pan diARAMkan pelaba aku laban bisi pengaruh "K" - "rangap-rangap mode berunding keni enda simbol baru kena nganti +"