Tuesday 29 March 2011

Sinu

Kitai selalu ngajar anak mit enda ngasuh bejaku tauka melayan urang kenda dikelala laban takut macam utai jai nyadi. Tang maia aritu urang dikelala pan sama bela tau disenakutka. Anang enda bejaga-jaga engau urang ti dikelala mega.

Semingu tu cerita pasal nembiak indu ke benama Tiffany ukai semina chapuh ba menua Miri aja tang seluruh endur. Ba FB ba blog tauka ba communitynet pan chapuh becerita pasal tudah indu dara tu. Bisi siku nembiak ngaga acc FB siti kena meri tribute ngaga niang Tiffany.

Aku pan baru meh nemu, malam bangkai ia ka ditemunya. Nya pan semadi anak aku madah. Ia nemu laban bala kaban ia ba miri madah ke iya, tambah mega ia ngelala nembiaknya sama engau ia Form 1 ba St Joe alu mega sama kelas engau ia ba Sunday School maia kami di miri suba.

Kasih amat ninga, aku empai nyentuk amat ninga cerita pasal pemati ia. Nganti nanya engau silik ba kawan aku ka ngelala parent ia tambah mega kaban aku tu cikgu ia maia sekula primary suba. Tang meh enda sabar ka ngepost ba blog tu pasal tudah tuai.

Ia ke munuh ianya urang dikelala ia, sama sekula semina ia ka munuh niang tu tadi senior agi alu benung belajar ba curtin Uni. Keno ko jerita ( bedau kumpum ga - kaban ia becerita ngagai anak aku) seduai ia pansut ketegal ka ngambi result SPM - ia numpang kerita nembiak ke munuh ia nya) arinya meh tudah tuai nyau alu ditemu 3 ari ke udah. Nya meh anak aku madah ia pan ngelala nembiak ke munuh nya laban sama main softball ngari ka ST.Joe suba. Ukai anak urang merinsa ia ke munuhnya tang anak urang ke bisi utai kira kaya mehnya.

Keni meh pengasai sida apai indai menyadi engau kaban belayan ke bukai ke ditinggal niangnya. Munyi ko jaku sempama, berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.

Enda nemu meh kitai utai ke nyadi maia nyengaie niang tu - munyi ko leka lagu "kebetulan atau sudah suratan takdir". Siku burung mit ingap ba bungai alu engai rari-rari, cukup jinak. Munyi ko cerita nembiak ka ngaga trbute agai ia nulis ba blog miri community ingap ba jari indai niang Tiffany. Ia bisi ngambi gambar alu aku ngena gambar ke dambi ia meh ba baruh nyin. Ti ko kitai Iban, sigi semengat ia madah kediri mupuk ngagai indai ia mehnya - kira anang irau ke pemati ia. Nyu meriar ai mata aku maca utai ke ditulis nembiaknya.

Saritu meh urang ngubur ke ia. Rest In Peace Tiffany May God Bless Her Soul


Tu meh utai ko aku





photo credit to JongawOlya @Miricommuniy.net


(udah ga dibunuh, ditempaya ke sebelah babas, mua tudah niang nyu tersemban ba lupak)
photo credit to eunited.com.my

11 comments:

YourFriend said...

BA ya schoolmate my sister ya nya..

kasihkan..

Tiq said...

oh ...aku baruk baca juak pasal tok.. :(
May Her Soul Rest In Peace...

Indai Dara said...

Nya meh yet - dahlah meda utai ke nyadi ba gambarnya ni nda sinu

Endu Girl said...

cnu mai ngenang Iya nya...
naka meh pengempang ati..munuh kaban diri empu...cnu mda gambar tudah ba fb...
RIP Tiffany...

Gna Eb said...

Rest in Peace Tiffany.

Indai Dara said...

Tiq- huhuhu last week dah cerita tok. kawannya nok munuhnya sik dpt nyimpan rahsia madah hal tok agak parentnya pun n kak ia parentnya ngembaknya nyerah diri ke police station.

Girl - nya meh

Gna - nya aja meh ulih tolong kitai besampi ka roh ia begulai engau urang ka manah ba syurga

Gna Eb said...

Sinu ati plak ku Indai Nana, kempang mai mensia kemaia hari tok. Tak nda mukai2 ulih datai jari ba kitai. Nda milih sapa meh nya.

LittleInduIban said...

Rest in peace My dear Tiff..
We all started to miss you..:'(

Endu Tupai Engkrabak said...

Sinu meh ngenang ya tu. Kitai kan sama sama bisi anak indu, nemu kitai perasaan apai indai ya. Dinga ku she's the only girl in her family. Ni enda runtuh dada.

hornbill said...

Sapa anak nuan main softball ba St Jo suba? Apai tuai aku training sida tu suba enti sama batch... Sama team Critters...

Indai Dara said...

Lady choco - sure nuan berasai laban ngelala ia sinukan

Wai EtE - Ba ia munyi ko aku wai berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul Sobsobsobbbb

Grace- sekejap aja ia skol Ba st Joe Maia form 1 (1A) 2006 nana Andrea tang sempat ga ngau main