Wednesday 14 December 2011

Udah Sedia????

Krismas nyu semak.
Maioh bala udah nyedia kediri deka ngintu ari pengada Jesus Christ kelebih agi ba pekara ngelagu kayu krismas.
Taun tu sepi asai ati tak enda entu nyendia kediri ari pengawa ngelagu kayu xmas tauka ari pengawa nyendia kediri "nunga" Tuhan.
Nyu lelak diri ditagih sida anak ngasuh mansut ke pun kayu xmas ari stor.
Entah meh nama kebuah-bai ati kelalu bingking kini. Maioh endar asai utai nanggul ati kedeka nyambut penatai ari xmas tu.
Nyerah kediri ngagai Tuhan ngambi bulih berkat ari ya tajapan aku tu anak mensia ti cukup maioh dosa tang aku nemu Tuhan enda ngira penyalah engau penyai aku.

Besampi Kitai
Lord, in this holy season of prayer and song and laughter, we praise you for the great wonders you have sent us: for shining star and angel's song, for infant's cry in lowly manger. We praise you for the Word made flesh in a little Child. We behold his glory, and are bathed in its radiance.

Be with us as we sing the ironies of Christmas, the incomprehensible comprehended, the poetry made hard fact, the helpless Babe who cracks the world asunder. We kneel before you shepherds, innkeepers, wisemen. Help us to rise bigger than we are. Amen.



engau peluang tu indai dara ngari ke kami sebilek meri
SELAMAT ARI KRISMAS
ngagai bala kaban ke bisi nyenguk ruai indai dara tu

2 comments:

sebugey said...

manah amat xmas tree nuan

Indai Dara said...

pstttttttt utai dambi aku sebelah ruai cyber nya ekekeke ukai engi aku. engi aku empu enda berapa terang dambi ku ngena hp hehehe