Sunday 11 December 2011

Ukai Senang Ka Senang Ukai Tusah Ka Tusah

Sigi amat meh jaku sempama ukai senang ka senang sereta ukai tusah deka tusah.

Ari 3 tu kemari aku ngambi kaban ka sama engau aku kereja kelia lepak agai rumah aku. Nyu sunyi ditinggal ke bala pulai nemuai nyau aku ngambi ia ke cheras kin. Nya meh maia aku ke ngambi ia dalam kerita ia madah ke diri bisi meli no, no kerita urang udah sidin. Dipau ke tudah tuai meh no nya. Nya meh ia ngasuh aku meli ga. Tang meh laban ukai rezeki kitai munyi ko laut nyu telunga-lunga bejalai sebelah Empire, pulai ke rumah alu terus ga enda ngetu endur meli numur.

Lemai pansut numur nya kena no 1, laban ke dipau kena meh tudah tuai.

TANG.......................................................................................................................
MALANG TIDAK BERBAU, laban enda nyangka urang ngenyai nya engau kitai dia ia meri tiket ia ngagai apai tuai laut ke driba teksi tiket ia laban ka nulong meda keno ko jaku. Aku bisi alit ati mimit ga nama kebuah apai tuainya sanggup ngambi ngagai kami sereta ia sanggup ga nyua ke tiket nya ngagai urang. Asuh aku fotostat dulu.

Pagi apai tuai laut madah ke tiketnya enda kena keno lalu udah dibuai ia tiket nya tadi.

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, nama hak nuan muai tiket urang sema amat enda kena.

Kemari maia kaban akunya call ia nyu lain jaku ia, berupai amat ia ngakal/nipu. Ta choma-choma meh RM12500.00 nya masuk pukit bangkai apai tuainya. Kaban aku munyi ko laut nusu tunjuk aja meh. Engai nyadi bejaku.

Udahnya lemai kemari, udah melabur ba 2 iti endur, makai laban perut rapar tulang buruk berapi. Puas ke bekenang kediri kena tikit sereta ensera maia ke bebeli ke numur alu pansut meh numur kedeka ati sebut kaban akunya 2442 meli tua legi ko ia ba toto laban ke alu bedau meli dia. setegal pala engau ati agi pedis ditipu apai tuai maia ke nyimpang agai ndur meli kaban aku nyu nadai mood, alu madah kenda ibuh aja meh ko ia. Aku nitih aja laban ke sigi enda nemu baka nembiak ke masu tadika 1 pasal utainya hahaha.

Sekali malam ngecek pansut ba numur toto 2442 nya tadi AKAIIIIIIIIIIIIIII. Amat ukai senang meh ka senang lalu ukai tusah meh ka tusah. ONG kaban aku nya amat manah amat seminggu tu tang nya meh laban ukai nasit.

2 comments:

Endu Tupai Engkrabak said...

EtE dah resigned meli tikit, laban nadai kala kena. hehehe..

Indai Dara said...

hehehe wai EtE baru ngau urang ngelama tu bejaku aja tu kedua kali nguji bisi beri urg mimit 2 ari beturut hehehe pama meh kena makai mee