Tuesday 6 November 2007

Hobi

Siku-siku kitai mensia enda sigi bisi hobi ti ngelantang ka ati diri empu. Macam-macam hobi ti tau ngasuh ati kitai lantang. Baka nya meh engi aku pan bisi hobi diri empu - rindu bejalai meda menua urang, belayar engau urang ba internet engau ngumpul porselin.

Ko orang pengawa bansa tu enda mulai ka penguntung, ukai tau diempa tauka ngasuh kaya raja, tang aku enda ibuh ka jaku munyi nya, nama dah hobi aku asal pengawa aku tu enda meri penusah ngagai urang bukai tauka diri sebilek. Nyangka bisi 15 taun udah aku rindu ka pengawa bansa tu. Mula-mula bisi ati deka ngumpul utai bansa tu pepun lepak agai sogo lebuh maia agi skula suba tang laban ka agi skula nadai duit kena bebeli ka utai bansanya nyadi nuci mata aja meh maianya.

Mula-mula aku ngumpul collection Royal Albert - ia empu cura old country roses tea. Tea set dulu dibeli aku, nya pan mimit-mimit enda alah beli sekali. Udahnya gila ia empu barang perhiasan ia beteremit ga aku. Baka nya mega mupuk ngumpuk mimit laban rega ia ka pama amat ga, ka enda ati rindiu ga. Diatu nyu 15 taun dah aku ngumpul old country roses empu collection tu. Agi diau di miri suba nama agai kl dudi ngiga utai bukai sigi utai tu meh digiga aku. Maia bejalai ka london utai tu meh digiga. Maia kawan aku diau ba menua Holland pan aku bisi minta tulong ia ngiga ka aku utai tu.

Kelimpah ari ka ngumpul royal albert aku bc mega ngumpul pingai mangkuk Villeroy & Boch ( V&B ). Maia aku ka nemuai agai Holland aku bisi dibai kawan aku agai menua Holland ti besempadan engau Germany alu tama agai kedai ka bejual pingai mangkuk. Mata aku alu tepeda ka siti collection V & B becura Florea - country collection. Ati lalu tepaut meda tang enda terus meli laban ti aku meli pan tusah aku mai ia laban ka berat. Maia pulai ke malaysia ati aku semampai ngenang utai tu tadi. Nya aku minta tulong kaban aku ti ia pulai ka malaysia aku ngasuh ia meli ka aku koleksi nya numpang kargo ia meh mai utai aku tu. nasib ga kaban aku tu ka meli ka aku. Lama ga aku nganti koleksi V & B aiku tu datai laban ka nitih ka kemaia laki kaban aku tu transfer pulai baru ka miri, setaun udah nya baru aku meda koleksi V & B aku tu

Udahnya nyu terpikat ga aku meda Portmeirion empu collection kelebih agi maia port meirion bisi ngeluar ka cura ka baru dikumbai Botanic Roses 3 taun ka udah. Tang diatu tusah ka ngumpul porselin tu laban ka nyu enda kereja agi nadai duit kena bebeli ka koleksi tu, ti maia bisi duit mimit laluh belanja dapur alu diswing ka aku kena meli portmeirion tu siti pama meh. Koleksi tu pan tablewares baka V & B tadi meh - ngumpul sida pingai mangkuk.

Maia nadai pengawa sigi selalu aku ngagai website uk tablewares rindu nuci mata meda koleksi porselin dia.

Ba baruh tu sekeda ari koleksi porselin ti udah digumpul aku











2 comments:

Anonymous said...

Manah endar collection nuan! Rindu meda iya! Aku bisi berapi igi aja. Nadai alai nyimpan, so enggai ngumpul. Tambah mega bala anak ka bekachau ka utai. Enggai nyadi di display ba endor ti enda bekunchi!

Indai Dara said...

ba ia gila amat aku ngumpul utai bansa tu nasit bala anak nemu ga enda ngacau tambah agi laban ka bc display cabinet dibeli maia agi keja suba diatu ka nambah ka susah mat nadai bajet hehehe nyu enda keja agi