Monday 26 November 2007

True Friendships

Aku bisi maca article ditulis Puan Sri T.D. Ampikaipakan tentang true friendships

Friendships should last and not fade with the passing of time.

"Friends in your life are like pillars on your porch . Sometimes they hold you up, and sometimes they lean on you. Sometimes it's just enough to know that you are standing by." - Anonymous

Ia mega bisi nyebut Whats makes a good friend? Let's make a list

-> Someone you can trust at all times
-> One who is concerned about you do and how yo do it
-> Anyone you can call during good and bad
-> Someone who may agree to disagree with you but will support your decision
-> Anyone who is justnot judgemental but will tell you the truth about you and your
action
-> Someone who does not compete with you unfairly
-> Anyone who thrilled when things go brilliantly for you
-> A person who cheers you up when things look down
-> Someone who defends you bravely when people are vicious
-> Someone who is there to boost your morale and motivate you when you have failed
-> Anyone who will laugh with you, cry with you, and act silly, when situation
requires it
-> Someone who befriends you irrespective of who are or where you came from

Good and lasting friendships are always a blessing.

Kebetulan lemai tadi aku betemu engau siku ari kaling ka sigi rapat engau aku since kami suai bekelala maia pri 6 (1979) Taja enda agi diau sama menua baka suba tang meruan ingat ka pangan diri. Diatu ia kereja di Brunei n agi single tang ti datai kl sigi semampai bekuntek engau pangan diri. Agi aku ingat maia ia nyambung pelajar ia ba UK nama pulai ka menua sigi ngetu di kl ia ngambi ka ulih betemu engau aku n bala bukai ka skula di malaya maia nya. Kami duai ari dunya ti jauh enda sama ia bansa laut aku iban ia urang pemisi aku urang merinsa tang nya enda ngacau kami duai begulai engau pangan diri. Diatu enti betemu pan agi baka bedau baka ka kelia meh.
Terima kasih ngagai Hajjah Rosidah Hj Jalil

Siku agi ari gang keras pan dikelala aku dalam taun 1979 maia aku nitih ka family pindah ke limbang ianya Juliana Tay bisi ngirum ka aku sms :

sweet words are easy to say,
sweet thing are easy to buy,
but sweet people are difficult to find.

Life ends when we stop dreaming,
hope ends when we stop believing,
love ends when we stop caring,
friendship ends when we stop sharing.

To love without condition,
to talk without intention,
to give without reason and to care without expectation...
Is the heart of a true FRIEND
...


Aku mega ingat ka jaku kaban aku siku indu kadazan dusun (Roseta Beatty)ia sama engau aku kereja suba lebuh maia rumahtangga aku nyu ka hancur. Engau slang sabah ia bejaku :

"sia tia maok mengaku ko kawan lagi kalau ko buat keputusan maok ber*****, ini butul2 tau bukan tembirang"

Trima kasih ngagai bala pangan ti udah engau begulai ia ka enda disebut ditu maia ari bukai ngenang engau cara ti bukai kita sigi meruan dikenang. Tusah senang kita semampai engau aku nadai utai bukai lebih berega ari nya

6 comments:

Mama Doyee said...

Amai munyi ko nuan nya wai. sinu ngenang kaban lama ti sama tusah enngau senang begulai. Rindu maia betemu. Teringat ka maia betemu enggau kaban lama aku suba, 1/2 jam kena kami duai nyabak ka pangan diri dulu udah baru ketawa bercerita. Lama enda betemu serta lost contact maia nya. Ukai senang ka bulih kawan ka faham perangai kitai lalu ngam enggau kitai.

Indai Dara said...

nya meh wai kadang2 sida manah agi ari kaban belayan kitai empu

Anonymous said...

Aku setuju amat enggau nuan Andan..kawan sejati munyi ko orang..ukai senang bulih kawan susah dan senang..kawan senang nyak melambak munyi ko jako melayu..tp kawan susah nyak 1 in a million..

MamaDOyee..aku bekenya meh..enti udah lama enda btemu nitis ai mata laban kelalu gaga serta kelalu sinu laban lama enda betemu..

pat said...

Untung nuan bisi kawan rapat semenjak ari mit.Aku bisi kawan rapat masa kami sebilik agik diau ba Johor suba(form 1-3) tang lepas pulai ke kuching baru,kami alu lost contact ketegal kelalu sibuk belajar.Nadai ari ka bertulis surat.Ka bertalipon,enggai ke bil tipon besai.Udah nyak,aku alu nadai bisi best friends agik :( Well,boleh dikatakan laki aku meh best friend aku nyentuk ke diatu laban kami nang sama sekula ari aku agik form 4.BIsi siko kawan aku sama diau ba kuarters ditu pun ulih aku anggap best friend laban iya selalu alai aku meluah masalah aku.Maybe laban umur iya lebih matang,ngasuh aku senang bercerita enggau iya.I used to have a friend diau enda jauh ari kami tang nyak enda ulih dijadikan kawan laban iya back stabber.Ba depan kitai iya cerita pasal kawan ti bukai,tang ba belakang,iya bejai ke kitai enggau kawan bukai.Sampai nyau ka hancur rumahtangga kami tegal mulut iya.Nama penulah iya diatu???Iya empu dah nyadi janda.And the best part was,iya empu nemu laki iya mai indu bukai.Nyak meh penulah enti dah kelalu ka ngadu cerita pasal org bukai,alu terkena batang idung kediri.

Indai Dara said...

endu LP-> nya meh

Pat-> sigi bakanya maioh agi ka nyadi back stabber tauka musuh dlm selimut tang urang bakanya anang irau nuan sigi bisi penulah ia maioh utai bansa tu dah nyadi

pat said...

hi ini andan :)

aku ngetag nuan...peda ba

http://asianapat.blogspot.com/2007/12/to-spare-or-not-to-spare.html