Monday 12 November 2007

Suba Lain Diatu Lain

Nyu berasai amat dunya makin lama makin lain makin berubah. Ukai mina gaya ari jauh dah berubah tang pengidup mega berubah.

Lemai tadi aku nganjung anak aku ka no 2 high tea cum farewell party ba Holiday Villa Subang Jaya. Baru primary 6 ba otel endur ngaga farewell party akai dai. Sebedau nya anak aku ka tuai (F2) laban ka nyadi librarian sida pan ngaga parti ujung taun ba dia ga. Apu ku aku lawa amat bala anak maia ari tu. Indai kita tu suba jauh nemu utai bansanya indah parti F6 berapi kediri ba dewan makai skul. Maia ka gradution suba pan restoran uni aja ngaga nadai sampai ba otel. Jauh amat pengidup dah berubah diatu.

Maia aku ka nganjung igat tadi, dia aku tepeda ka bala nembiak (semua pri.6) indu tauka lelaki ukai main agi bergaya fulamakkkkkkk .Teringat maia nya kelia nadai nemu utai bansa. Tambah agi sida tu anak negeri udah nya apai indai sigi pemisi ni enda. Bisi sekeda driver nganjung ngambi. iskkkkk bertuahnya badan. Nya meh maia ari tu perangai nembiak tusah ka ditemu laban maioh sida tu bisi double personality lain ba rumah lain di luar/sekula. Ba rumah munyi ko laut pijak semut pun tak mati tang di luar/sekula pansut tanduk 2/3. Kus semangat........Enti kita kala dalam persekitaran/enviroment skula ukai nyadi student then kita nemu tauka lebih takut agi ngenang baka ni meh pengidup anak-anak kitai tu ila. Pedis untak laban ia, ukai enda diajar bala anak utai ka manah tang meh sida ka muntis. Nyu lelak tiap jam ngajar utai ka manah.

Well, nya gaya idup sida engi kitai kelia pan penuh engau maioh macam memori indah munyi ko laut taja enda ngasai penyamai baka sida tang meh kitai kaya engau pengalaman (waseehhhhh)

Nya meh ngasuh ati kitai ka apai indai baka aku makin takut ka cabaran ti nganti kitai dalam nyaga ngemata ka anak laban kelalu maioh penanggul maia aritu ari sigi keselamatan.

Arap ka enda telunga-telunga meh maia ngemata ka bala anak engai ka sida salah singkang salah jalai engau salah pengawalaban mimit aja kitai enda berati ka sida utai tau nyadi sekelip mata aja.

Cheers.

6 comments:

pat said...

wahseh...berwajah baru..cantik amai nuan empu blog tuk dah :)

Sigi amai ko nuan...pama amai miak kemaya ari...nemu ngaga parti time sekula primary..suba mina nemu parti ba kelas aja...sigi pintar amat nembiak diatu..hehehe

Anonymous said...

Sigi amat nyak Andan..dulu lain sekrang lain neh..ulih aku imagine utai di padah nuan nyak..

Org diatu main PS3..kami suba main parit heheh..

But when i come to think of it..lagi bess..kenangan kelia..enda pia??

Anonymous said...

terima kasih laban ngetu ba ruai aku ba Utah. Celap kami diatu, mupuk musim salju. Lelengau endar ka menua diri empu. Nemu ngaga laksa nuan deh

Mag(semampai-sayau.blogspot.com)

Indai Dara said...

Pat -> nya meh dah beri plastic surgery mua blog aku tu anjung ku thailand ekekeke

DebB -> baik seduai nuan pat ngasai ka utai nyamai agi ti baka kami tu kelia agilah kuno.

Mag -> sama2 meh kitai nemuai alu bekelala engau pangan diri ba menua cyber tu, auk naka meh penyelap neh ama datai winter . tauga dikenyadi ti ngaga laksa nya wai mag nyamai ka bedau temu hehehe

Mama Doyee said...

Nyengok kami wai. Ka lalu. Aram bekelala meh kitai. Tau lalu ngagai ruai aku www.guchimas.blogspot.

Indai Dara said...

selamat bekelala agai nuan wau mama doyee trima kasih udah nemuai agai aku kitu anang irau nemuai ku deh ko kitai