Thursday 15 November 2007

Sebana Ati - Indai

Pelaba aku baka asai ati aku diatu ati apai indai aku kelia maia nganti pemuitus peresa anak. Kitai nemu anak kitai enda entu ulih nitih ka penaka kitai tang kitai semampai ngarap ka utai ka manah.

Pagi tadi tumu menyadi aku talipun madah anak ia bulih 5A ba UPSR udahnya sms ga ipar aku ( laki kami duai diri menyadi) madah anak ia bulih 5A. Nya ngasuh ati aku nyu keput-keput agi. Laban ba daerah petaling bisi 100++ skul lama amat sida opis mansut ka pemutus peresa. Nyu 11.30 baru pansut. Skul sida anak aku bisi 62 iku bulih 5A nyu makin sendat seput asai ati.

Peda aku tak lain gamal anak aku tadi maia ia ngambi result ia ati aku sigi alu nyangka. Sigi alu BM penulisan ia suspect aku B. Aku pan alu frust mehhhhhhhh. Nemu aku ia sigi kurang ba BM tang ati tu keran amat ka meda ia bulih semua A laban ia siku nya aja anak lelaki. Sekali aku meda result ia amat BM ia B tang pemahaman makin frust ati aku bendar aku ngetat kediri ti ka nyabak.

Enda sabar nganti ka datai di rumah, datai alu on laptop laban ka madah ka laki aku pasal pemutus peresa anak, buka yahoo messenger kena bejaku engau ia laban ia ka nyu di philipine din lemai pagila baru datai. Start meh aku nulis ai mata aku alu labuh keberai munyi ko leka lagu. Nadai mood mat saritu.

Nya dd ia madah arap ka sedar meh udah tu-laban ukai main agi dd ia bejanji engau ia ti ia bulih 5A ngicha ka ia ka belajar. Meli laptop (aka ia dah dbeli ka dd ia laptop laban bulih 5A) laban ia ka MU die hard fan sanggup dd ka mai raun kin asal ia ka belajar n bulih 5A.

Nyangka aku kelalu "mengharap" kini tang di dunia tu sapa nadai ati bansa tu.....sapa engai ngarap ka anak bulih pemutus ka manah. Nemu aku ia sigi kurang dibanding engau aka engau adi ia ka no 3 tang "harapan" sigi bisi laban ia sigi bisi potensi tang potensi nya enda diguna 100% dini enda aku frust amat-amat. Next year aka ia ga f3 nya iagii kecut agii perut munyii ko melayu nganti.

Tang aku mestii nerima pemutus peresa ia dengan seadanya, duniia belum kiamat arap ka iia belajar ari kegagalan saritu 4A 1B

5 comments:

benjaminujang said...

nadai ngawa wai..
agi panjai pejalai anak nuan nya..UPSR ukai penentu dalam pemujur iya belajar..!!

anyway, congratulations agai anak nuan..!

Indai Dara said...

ba ya sigi nemu tang nya meh utai ka dalam ati kitai wai hehehehe thanks

pat said...

thats okay wai...baru darjah 6 nyak :) hehehe...Ilak nemu iya sedar kekurangan iya empu and upgrade agik :) give him support lah :)

aMy said...

Sabar meh au.. Anyway congrats.. Terima meh keputusan ya seadanya.. Udah ungkup ya..Ila F3 ni nemu manah agi ari nya... Mansang ya sedar ila deh.. Anang irau au?

Anonymous said...

Tahniah nuju anak nn wai ini, manah amat meh result anak bujang nn nya. Nyangka f3 enggau public exam ti deka datai iya ulih perform manah agi, nembiak lelaki sigi lubah agi nyingkang ari sida ti indu tang nganti udah mereti ila sida lebih pintar ari sida ti indu. What is 5A ?, nganti sida enda bejaya ba pengidup jemah ila. Manah agi kitai apai-indai meri ajar sereta ngiring sida ba pelajar lalu mujur ba pengidup. UPSR ukai penguji ti penudi nentu ke pelajar sida anak kitai. Any way aku bc pengarap nn tu siku ari indai ti manah, betuah bala anak nn beempu indai baka nn tu. Aku arap nn enda nujuk ke mua ti enda manah ba anak nn ketegal pemutus peresa iya, nn tau madah ngagai iya that he can do better next time. Tahniah nuju kita sebilik ari kami menyanak.