Sunday 20 April 2008

Bejalai

Ari enam tu kemari bisi Jalan-Jalan Cari Makan seraya ke muai boring. Bejalai agai Kota warisan ba BB Salak Tinggi. Kami kin laban bala blogger bisi madah dia bisi kedai makai bejual laksa sarawak.

Nitih ka jalai ka dipadah ke Alliscia mujur meh kami sebuat datai din. Nama agi ngorder laksa meh kami 3 (aku, Mac engau Nita) dahnya nyuping kek lapis sarawak. Sempat bekelala engau urang ka ngempu cafenya indu laut ari Johor jadi engau Iban ari Pantu kala diau di Sarawak nya bini ia pass ngaga pemakai kitai sarawak. Nama cafe pan ngena jaku iban "Randau Cafe" baru buka bulan tu agi bedau entu tembu ia empu decoration. Bisi wifi dia deh. Lalu sida pan bisi website http://www.randau.net

Tu sekeda ari gambar ka diambi ba cafenya.

Lapa deh alu parking ba mua cafe

laksa sarawak

sekeda ari utai ka bisi dijual dia

sebedau pulai sempat ngambi gambar ba mua cafe dia

4 comments:

Licia said...

apo..dah kia kita ney ari enam lastweek ke 19hb tok tadi..sorry nadai lalu agai ruai nn sebedau ari enam nya (tembu begaga ka template baru)..rumah aku betul2 enda jauh ari nya....enti nda ulih becontact & betemu..kati asai laksa ok ka..first aku kia suba sedap..second time kurang asai kuah ia..dikomplen aku minta tebal gik ke kuah..

Indai Dara said...

auk bc kami kia nya meh sigi nyangka ga nuan diau area nya tang enda nemu ka bekuntik pangan diri. nyamai endu licia lebuh tu kemari maioh gi ngi kitai di swk din enda jauh. lemak bkrim kuah ia licin mangkuk kami 3 sebuat hehehe alu bekelala engau owner n nembiak lelaki ke ari entulu ka cashier ba dia hehehe urg kg Datu bala sida segar khan (munyi ko kami menua nyebut Ashagar Khan)

dellyne said...

Fewwittt...
Laun cerita laksa sarawak masuk blog aku wai.. kasih aku lama enda ol.

Ruis Jugah said...

nyamai ke enda laksa nya yuu?