Wednesday 16 April 2008

Teperasa

Kita mensia buk sama chelum tang ati enda sebaka sereta ati kitai mar amat dibaca. Ti baka maca tulis braille nyu ka belajar engau urang buta asal meh ulih maca ati mensia.

Teperasa kadang-kadang meda sida ke laki kenu imun diau enda jelas-jelas sereta enda maioh jaku tangggggggggg makai di dalam ni enda teperasa laban utai bansanya.

Kebuah munyi nya laban indu tauka lelaki ti udah bisi ruang bilik diri empu tang bisi ambai lalai. Kelebih agi utai tu nyadi ba urang lelaki. Ia ka bisi duit enda ibuh kira indah sida ka kena nupi bini anak diri empu pan enda cukup tang balat amat gila indu.

Urang lelaki selalu amat bejai bini nama gila indu. Anak di rumah nadai dikibuh-cukup makai kenda, gerai kenda. Ari-ari ninga utai tu nyadi ba diri menyadi, diri petungal, bala aya-ibu, bala anak buah engau bala pangan ke dikelala. Bendar belalai gila indu tang munyi ko jaku sempama pandai pan tupai bejelankit nemu meh labuh.

Kedua nemu badu nyu nemu diri mehnya tang kedua ngetu enda lama tang udahnya bakanya baru ga. Ia ka dikasih ka bala anak. Enda nemu utai agi mit udah dasuh mikir utai ka bedau patut diperunding ka sida. Sida bini enda ibuh kira-munyi ko sempana laut makai hati berulam jantung, tubuh gemu nyu kusut meh ketegal tusah ati sereta maioh utai dikerunding. Bala indai ke agi bebiak nya ka kasih meda enti baka aku tu nyu dah ka masuk warga emas nda ngawa- kapa enda ti sida laki ka gila indu tauka bebini baru (mula bula ngumbai enda pedis tang kati ko engau urang nyu bulih baru) iskkkkk jauh palissssssss ko kedayan.

Nya meh nyu pedis untak diri ga berunding ka hal bansa tu.

6 comments:

Lyana said...

wai andan,

aku baru nemuai ke ruai cuthess, lama nadai berita ari ia. peda aku ia pan sebana ga, nama 'penyakit' gila indu tu nyu jadi- menyadi!
Akairai! munyi sempama jaku siti tu, 'bertempik sepiak jari nadai bermunyi ia', sida ia ke indu ke bekait enggau hal bakatu, nya aku balat agi geram meda, nama pemanah, untung bulih apai orang dalam ati sida ia din ???????

Indai Dara said...

bak ia wai maioh ga sida ke bujang tang laki urang ga dipilih tauka laki urang madah kediri bujang ga kini.nya meh asam garam pengidup berumahtangga
engka nya munyi ko shakespeare kini
"The course of true lovenever did run smooth"

Mama Doyee said...

Akai dai. Udah asai aku ngait pasal cerita gila indu tu ba blog aku. Pedis wai pama sida ka lelaki udah tetemu ka'cinta baru'. Buta urang wai. Jai ulah pangan baru manah meh di peda mata. Tu selalu pesan aku, anang buya enggau indu. Enti dek udah bebini nadai alasan dek ka bekawan enggau indu even off mate. Say hi, bye oklah. Enti nyau makai bedua maia lunch, minta ulu meli utai salah nya wai. Tambah enti laki urang. Enti bujang dara lain cerita. Ari sinu kitai tau ngasoh jatuh cinta. Bahaya wai enti laki kitai balat sinu ka urang. Anang enda bejaga. Enda manah laki kelalu balat sinu ka urang kelebih agi urang indu.

Anonymous said...

Aku tuk agi biak serta agi baru dalam hal berumahtangga..tapi ka ga enggau kitak tiga ngeruh ke ai meri opinion siti dua..hal baka tuk..hal gila indu..nyau nyadi trend diatu..di peda aku..enti sida orang laki (enda milih ya ke udah kawin setaun tauka 20 puluh taun) enda "bulih" enti enda gila indu..somehow they feel alah bulu enti nadai bisi 2nd or 3rd lady..which is so sad..laki bansa kitai iban mudah amat..pandak runding alu gila indu kin kia..enti mayuh duit tegal mayuh duit..enti manah gamal tegal manah gamal..enti bini jai tegal bini jai..bisi aja alasan.

Nyadi aku nyukong point mama doyee..senentang laki mudah kasih ke orang or too soft etc..tuk crita udah belaku ba relative kami..immediate family..nyadi laki ya tuk too soft..ukai entu bansa orang ke gila indu..tapi laban indu kelebih agi ti desperate ka kawen..nyau kelalu agressive nyak ti salu nundi "sanu" tuk..laban ti office mate..more to his staff..nyau baka crita ba TV..mai makai..mai shopping..lebih "sanu" tuk travelling...alu bisi aja ga iya tuk di atur enggau sama business trip..and etc..nyau ujung2 tekait meh ati tudah "sanu" tuk laban ti belik..ujung2 di temu bini iya..di confronted..bini iya demanded keni utai nyak tau belaku..sedangkan most of the time..its either he's at work or he's at home..padu maya ba upis la orang bersandiwara..anyway..pekara tuk ngasuh aku pedis amat ati..really get on my nerves..nyak kebuah aku phobia amat hal ketu..

Suah amat aku menyaksikan tauka nyadi witness..meda apai orang/bala uncles..bala ti di kelala aku bekepit enggau indu lain..I had to seal my mouth and cover my eyes..enggai nyadi ga masuk campur hal orang..tapi ati aku din...geramm..ya ke tuai nyak balat agi miang..ehh nyau panjai crita..ila kitai duduk berandau bercrita Andan..enti aku bisi rembus ke KL :) cheers..nyak aja ari aku

Anonymous said...

Andan, Lyana, Mama & Deb
Nya meh ulah sida ke lelaki tauka indu diatu. Ari mit sampai diatu meh aku ninga rita org sekeliling aku munyi bakatuk. Kelebih agi nyadi ba uncle aku empu. Sigi amat ko kitak, enti laki dah bisi indu bukai sigi dipejai bini ia, ia ke gila indu nya sigi betul ko ia, biar ia ngumbai undang-udang kolot tauka kuno, ia aja ke betul.
Lelaki soft, nya tau meh nyadi, uncle ku tuk siru ke masalah orang, semua kami nadai nyangka ia bakanya laban sigi enda nemu bejako maioh baka orang bukai. Tang siti tuk meh aku enda rindu, sida ke indu pun balat kanji gak. Bala ke bisi anak laki agi meh gila enggau orang.

Bala student aku empu ditu maioh amat kes keluarga enda bahagia, apai indai bisi affair enggau org, Social ukai main karaoke enggau pangan diri berduet enggau laki bini orang, begagai lucah lucah, keji didinga. Ukai bangat kaya tauka sigat. Agi gak bisi ati becinta enggau tipak orang.

Kasih bala anak pama apai indai sarak. Enti indu ke enda nemu berdikari tusahhh amat kak idup baka auntie aku nya, sampai anak sakit enda alah anjung ke hospital biar anak ia mati mesti meh ia kak nganti laki ia datai. Isk enda berapa. Enti nya nyadi ba aku, kak pun enda ngelaban aku, selamatkan rumah tangga diri empu. semadi enggai amat nadai ko enggau.

-f-l-o- said...

Ninga utai baka tu la ngasoh aku takut kahwin. Aku nemu kediri empu enda beli begiga ka tayar spare bukai enti udah bisi relationship, tang partner ka selalu problem.

Tusah ngiga laki ka baka nya diatu. Ahhhhhh.