Monday 7 April 2008

Rumput Tasik - Keni Asai????

Popia Seaweed

Isi enda entu nyamai-renga nyawa enda entu ka makai-milih. Puas dedugau nyenguk dapur ngiga utai ka dempa. Ngerajin kediri ngaga popia seaweed aku tadi. Keni enda kitai Iban nyebut seaweed ni, laut madah rumpai laut nya kebuah aku translate ngagai Iban nyadi rumput tasik. Gambar ka diambi aku bisi tingal step - enda ingat ngambi gambar maia aku nguntin ia nyadi mit

Sapu engau telu ka udah dicampur black paper n bwg putih tutuk ba atas kulit popia nya


Udahnya susun seaweed ba atas kulit popia nya tadi


Udahnya lipat ka kulit popia ngambi malut seaweed ka udah disusun nya tadi


Tu Gamal ia udah diguntin mit n udah diguring mansau

11 comments:

pat said...

nampak sedap..KA nguji ilak neh..ulih nyadi snek baka keropok!

Indai Dara said...

auk anang enda nguji very2 simple tang nyamai laban ia crispy

Lyana said...

aku ka meh nguji resipi tu, wai andan. nama inti seaweed popia nya
deh? kena maia begawai best amat ney! :p :)

Gna Eb said...

Ehehehe...Suba maia agi sekula..bisi kaban ku mai makan nyak..Nanya iya, nama utai tok..Enggai iya nyebut, empa la..ko iya..Makai meh tudah aku engggau kaban ku tok tadi.

Udah nyak baru iya nyebut rumpai laut ko iya. Nya meh aku nggau kaban ku kuak2...

Nya meh iya nganu - Mar nyak ko iya. Hahahaha..Ni meh kami tok org kampung nemu utai tik mansa nyak. Hahaha...

Anonymous said...

apuu sedap amat nyak Andan..very the kerup kerup..masin masin manis asai..hehe tenguk aku ngenang ehh

Licia said...

lama nda makai popia..tetenguk meda..suba bc kala ngaga ngena cuttlefish ka diawet nya..kati nda asai popia seaweed ney....ka nguji ila

Indai Dara said...

lyana - seaweed nya aja meh inti ia wai giga nuan ka udah diputung baka ke dalam gambar ngambi enda kiruh nguntin or mutung.

gna- hahaha nya aku sengaja meri title ia rumput tasik

debbie - auk ah nyu kerup2 meh dikunyah ngasuh ruwa amat hehehe

licia - uji anang enda nguji beri2 senang umbas ia sepi aku laban ke sebarang utai dipanjyh hehehe weekN tu nguji nuan

JoDiane said...

aruh iya meh iya ke dgaga ku klia menya nda ntu ka nyadi, nma deh utai ke dgaga ngena akal dri mpu. nemu nya ulih nambah lada ngau bwg putih tutuk.. ila meh nguji, nganti plai ckai.

Indai Dara said...

jojo - telu campur nuan engau lada n bwg putih da ditutuk alus beri garam dikepuk nuan enda lama udahnya sapu nuan ba atas kulit popia. (ti ka jual ba pasar mina sapu engau ai amat aja ni bisi asai. Ti ngena telu sigi kerup2 dempa nguji anang enda nguji

JoDiane said...

ngku ngelamatu sapu ngau telu ngau gaham aja... udah ga, angus belama, nyau kesap kesap mata mnyadi ku makai, kasih meda tudah cda tiga makai ka aku..

aMy said...

Sedap tok.. i likeee.. suah makai enti nemuai ba rumah auntyku..ya rajin goreng tok.. ka ngempat ya mit2 agi..nya ko aku,enti aku ti ngoreng,asuh aku besai2 agi..enda puas ngetup ke mit nya..eehehe.. nang sodap..rangup deh.. maia meda tv best endar makai tu..

Aku gian makai seaweed nya.. laki aku terubah enggai ya, meda aku ti suah meli seaweed pengujung nye ya agi gian..wakaka..