Wednesday 5 November 2008

Bejegau Ke PD

Kala cuti bendar kami menyanak bejalai. Ba menua ke semak2 aja meh nya ke ke ulih diri hehehe. DD sida ia cuti ga, nya kami manak ngambi kesempatan dalam kesempitan. Pulai ari Cameron ari siti alu agai PD (sigi dah plan kin enda baka agai Cameron)Dua malam kami manak din - nadai nama-nama sigi rindu bejalai-rilik2. Bala anak bendar mandi ba pegung nyemerai n mandi ai tasik.

Bala anak mandi nyemerai seduai ia ngambi peluang diting nehhh

Nyu nadai dipeda view tasik diblock sida manak

Bulih tahan ka view pegung endur nyemerai tu maia malam ari - tang ke best agi ia dibuka 24 jam sapa2 ka nyemerai dini ari tau meh


Nyu liling pala sida ia begambar hehehe view tunga ke tasik (api ke dipeda di belakang nya shell empu refinery)


aku rindu ke deco bilek tu celap mata engau ati meda ko kitai


sempat beposing ba belakang chalet ba atas ai

Ngulu ke bala anak main pasir

Pengawa WAJIB hehehe mandi n nyemerai

Nyadi model bilek hehehe (Nyu teringat ke ti tinduk di rumah panjai bekibung meda deko bilek tu)

Beposing ba luar bilek chalet atas ai (hehehe di Brunei n Limbang maioh amat rumah atas ai hehehe apa nak heran muahahaha)

11 comments:

kenergy_ichi said...

Rindu mai bala anak raun2 neh wai.. Ba resort dini nya wai.. Manah ndar. Aku suba 3 taun ba N9 nadai meh kala ke PD.. Baka pama baruh baldi, nda lancar kaki bejalai enggau urang...

Indai Dara said...

Kenergy -> nya meh ukai kenda rindu bala anak - kitai ke nyu "sakit" laban hehehe. Amat bendar nuan nguan menua N9 neh hehehe sigi baka maianya kaki agi pandak deh nya pejalai enda lancar. Kedua gambar nya ba Avilion kedua ba Legend

Indai Dara said...

Kenergy -> nya meh ukai kenda rindu bala anak - kitai ke nyu "sakit" laban hehehe. Amat bendar nuan nguan menua N9 neh hehehe sigi baka maianya kaki agi pandak deh nya pejalai enda lancar. Kedua gambar nya ba Avilion kedua ba Legend

Indai Dara said...

Kenergy -> nya meh ukai kenda rindu bala anak - kitai ke nyu "sakit" laban hehehe. Amat bendar nuan nguan menua N9 neh hehehe sigi baka maianya kaki agi pandak deh nya pejalai enda lancar. Kedua gambar nya ba Avilion kedua ba Legend

Indai Dara said...

peiiiiiiiii pemadu sekali nekan nyu 3 pansut amat sut keyboard kumpita aku tu neh

Anonymous said...

Ohh best amat ulih raun raun makai angin. Best amat rumah atas ai, enda kala bisi experience aku. Lelengau aku kak empa panas mandi ai masin, muai jerawat aku ba belakang nyu penuh baka pisa hehe. lalau rangkai ia dah kena ai masin. Bestt nyeeee.

Licia said...

sekali sekala ngelantang ke ati becuti2..kada ka di menua orang..enda lama dak cuti sekul panjai bendar agi raun Ini..PD enti dikemaju manah diri..Manah ndar deco bilik ndor kita bemalam nya..

Indai Dara said...

Cuthess -> PD ga semak dilawa hehehe bisi aku nyangkung nuan mandi ai tasik muahahaha

licia-> auk nya meh kala ke bisi peluang tambah agi ngulih ke semak dilawa. Nya meh aku pan rindu meda deco bilek nyu asai ka ngaga bilik tinduk diri empu bansanya

Gna Eb said...

Besh nyerrrr...Taun 2003 kini aku last pi PD. Selalu ka ke PD,alu ga nda. Tusah laban kelalu semak deh. LoL.

Sekali dua kala melancong ndai salah.

Mama Doyee said...

Nya bendar dek ini. Geli ati ninga tinduk bekibung, rumah atas ai. Lama enda ke PD. Amai bilik ai Avillion enti mandi kitai ulih meda ai tasik ba baruh ini? Nya baru ia.

Anonymous said...

Lawa amai tpt nya...aku ka kia...
aku sekali ajak dah ke PD..ngau Gna nya meh..pulai ari ajak kami..