Thursday 6 November 2008

Bungai Ros














7 comments:

Lyana said...

Bala ros di tanam nuan tu wai? Aku rindu amat nanam bunga ros, taja enda tentu rajin ngintu. Enggi aku dia bisi warna pink enggau merah. Udah lebih 10 taun aku ngembuan ia. maya summer rindu endar meda bebunga. Anang nanya aku nama ros nya, lansang amat ka ngiga ari ni penatai ia !!

Anonymous said...

Rindu amat meda gambar rose ke pink nya, manah amat pinkia perfect.

YourFriend said...

Wah lawa mai rosnya..nadai ari aku nepas ruai aku wai...nya lalu nadai cerita..:)

Indai Dara said...

lyana -> bungai tanam ba kebun kunsi di cameron nya wai hehehe nadai aku nanam bunga ditu, mekang2nyu ka pulai ke miri kin ga kami tu. Bendar kami manak meda bungai din ngemantu ke ati

cuthess -> nya meh ko aku rindu amat meda macam2 cura (sempat aku meli hehehe laban ke murah. ti di kl pama amat enda alah beli selalu sekali 2 ulih)

Ywt -> ila kitai agai cameron auk meda bunga ros hehehe. Nama pengawa nuan binzeeeee amat muahaha

Licia said...

ba rose garden cameron bendar meda bungai rose...ni ke pemanah ni ke bemacam chura..gidan meda..uji enti tanam ba laman kitai..nyampau ka tumbuh..engka ba menua chelap aja ka tumbuh kini..

Indai Dara said...

licia -> auk ia meh nya bungai ros digambar "boipren" aku maia kin arinya - maioh meh gambar tang aku malas ngepos hehehe engai nganti lama

Unknown said...

share the same passion regarding th roses. olih minta pdpt pasal nanam bunga tu ila neh?