Thursday 13 November 2008

TARA 3


Yessssssssssssssssssss team Malaysia (Ida n Tania) engau final 3 The Amazing Race Asia, congrats agai seduai ia. Bulih tahan seduai deh.
Maia Bernie engau Henry keluar frust menungingggggg aku laban ngarap ke 2 team ari Malaysia masuk final 3. Seduai sigi peluang tang biasa meh adat belumba macam2 meh kena urang ngalah ke kitai.
Team ari bala parey engai endar aku meda kelebih agi lelaki ribai ka engau indu parey nya.
Ehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ngarap ke Ida seduai Tania ulih baka TARA 1 suba meh.
Enda sabar ka nganti final.
Good luck agai seduai ia

9 comments:

Anonymous said...

Apu aku nyu enda ampit meda nya ditu, sigi boleh tahan malaysia, amazing race asia pertama sabrina enggau siko kawan ia ari Malaysia pun menang, location ke penudi sida ba Bako National Park. Amazing race asia ke dua meda meh aku, no dua meh indu ari malaysia no satu team singapore laban adan kepenudi ba Singapore gak. team malaysia couple no 3. boleh tahan.

Mama Doyee said...

Aku minat meh ini meda Amazing Race tu. Rindu meda Ida & Tania laban seduai happy aja maia belumba. Seduai enda entu irau ka diri tinggal sempat makai ais krim. Kering ga Ida neh. Enda nyangka.

Indai Dara said...

cuthess -> auk nadai peluang meda TARA 3 neh nuan nyu belelang ningal ke kami hehehe. Nya meh ngajih ke seduai ulih menang meh

Dolly -> auk amatnya tajapan lelak n maioh penanggul tang seduai ia nadai kala belaya engau pangan diri n happy aja seduai ia - hehehe auk sempat lepak makai aiskrim ney. nya meh kumbai aku enda kering seduai ia hehehe nemunya "kering" ga

andy telasai said...

fuh! aku memang suka ida..since dalam cta mimpi moon..hehe...x sabar mda scene finale! huhu!

Aed said...

omg! finally btmu ngau tara fan...
aku pun tara fan gk...so far, i'd influenced lots of hypocrite fren mda tara...hehehe...finally org nmu
tara best...Andan, ang nda mda kitai hr 4 tok...sedia dpn tb...msia bulih!!!

ms floe said...

heh..aku pun minat TARA..amat ka disindir bala abang aku..ehe...aku sigi enggai amat meda peserta Pinoy ari suba..menyampah..berlagak pandai tang sigi stengah peda ku..haha

Anonymous said...

Ms foe, haha sama meh tua, aku pun end rindu mea pinoy, jegit sengapa, pui maioh agi meh indu bajik bukai nadai ngesow kedirik ngiga publisiti murahan. hehe jaik amat jako jera sida, satu habuk pun tarak!

Indai Dara said...

andy -> peminat ida pia??? hehehe

odre -> auk peminat TARA meh aku (sampal kami manak minat)

ms floe n cuthess -> hehehe kumbai aku kami manak aja engai meda seduainya hehehe


frustttttttttt mat ah!ukai rezeki seduai ia mehnya lapa meh seduai ia nengah spore adeiiiiiiiii uji sama engau 2 team bukainya bedau temu meh kada enda seduai ia menang deh. nasit meh nya.

Sabastina Jimmy said...

baru nemu add nuan aku. Settle down udah? hopefully you have finished unpacking. Blessed belated christmas and wishing you a prosperous new year. Tina