Monday 10 November 2008

Pemisi Sekula - Nama Pengawa???




Mingu baru start nembiak kemisi. Tuchum sida indai kedua taja kedua tusah ati. Taja mingu baru start kemisi tang laban SPM start saritu maioh sekula tumu kemisi, bala anak saritu dah badai nurun agi semina ia ke sekula primary aja ka agi nurun.

Kaban aku siku udah mai bala anak cuti-cuti ng latak. Kemari betemu engau sida menyanak ba curve. Bendar kaban suping hehehe sigi tuchum belama tukay JANINE nama Doris nemuai ke ng latak. Pia meh angkut anang
Aku ulih guyang kaki mimit maia nembiak kemisi tu, pama meh ulih belelak mimit. Nama prugrim aku maia cuti tu nehhhhhhh???? nganti berunding dulu hehehe tang yang pasti RTM sudah semestinya ko kitai. Tang kada ke ulih minta kerja ba RTM aku maia kemisi sekula tu ila deh nyampau meh kada enda nyu beterangap pengawa nganti.
Diatu nyu ka mutah aku meda tugung kutak di rumah. Ukai semina maia betusun ka barang ti ka mutah, meda kutak nyu temutah meh aku. Baka ni nya ka cuti deh! Nadai jalaiiiiiii
Bah selamat kemisi sekula ngaga bala anak-anak engau bala cigu.




a

4 comments:

Lyana said...

Menua kami ditu 'school ends' maya summer. Ujung bulan enam ngagai pun bulan sembilan. Menua kitai kemisi nembiak sekula ujung taun. Tang siti ga agi semester break ujung taun nembiak sekula ditu, enda lama agi, 19 hb Dec. - 04 hb Jan. 2009. Gaga ati, kami sebuat balik kampung for X'mas taun tu. hehehe

euh ?? Nama kebuah tugung kutak ngemayuh nya ka nuan wai ? Enti enda serdah nanya, ujung taun tu kita ka ka mulai kediri ke S'wak kah?

Au, selamat cuti ke bala nembiak !

Indai Dara said...

wahsehhhhhh gaga ati neh xmas tu pulai ke menua neh.

ba ya pulai ke menua kami menyanak ujung taun tu wai nadai agi reregap belah ng latak ditu. Ujung bulan tu barang masuk kargo. kami mulai mupuk 21/12. Nya meh aku tu nyu pedis isi pedis untak agi temera barang akaidaiiiii.

bah kemaia mulai kediri ke menua deh?

Lyana said...

Enti nadai penanggul, 19hb Dec. flight kami ari tu. Paris - S'pore.
Bemalam di S'pore dulu. Pagi 21hb Dec. (10.30am) baru berangkat ke Kuc.

Pukul berapa flight kita ari KL (?) deh, wai???

Indai Dara said...

pia wai - kami menyanak berangkat lemai 21/12 ngena flight pkl 18.05 ari kl.

ti bisi awak nemuai agai kami ke miri