Tuesday 14 July 2009

Ari Pengada Igat





akai dai nyu bekuap bilek lama enda diuan. Kena 14/7 minggu nyin kemari kami menyanak nguji ngelawa endur ke dikumbai urang marina bay - enda kala kia sekumbang ke udah pulai ke miri. Nguji makai dia kami menyanak kena ngintu ari pengada anak aku ke lelaki genap 14 taun sarinya


kami menyanak sigi nganti lemai kia ngambi meda pemanah lemai ari ba tebing tasik - sigi ga manah.

Pemakai dia pan umbas ia ba pengasai aku semina hehehe pama amat pangkung sida tu alu lemik pala patung agung.


7 comments:

YourFriend said...

ELOOO,happy birthday igat.
Apu,baru nuan nganjung mms,celcom aku ga bisi problem..nadai ulih buka mehnya..eheee.

Lawa mai sida agi marina bay..

Peace nda tau tinggal neh minah..:)

Puteri said...

Wah, over-priced pemakai ba Marina Bay dia, pia? Enti munyi nya enda aku nganjung diri makai dia! Hehehee.

Happy 14th birthday nuju Igat nuan! Bujang anak nuan Andan!

Indai Dara said...

endun - hehehe sigi baka laban enda ngena pos laju nya laun nganjung mms ekekeke.biasalah minah nya enda tau tingal sign of peace ko ia


puteri - enda nya over-priced deh sigi stindit utai makai ama endur bakanya ( aku ke ngelagu deh laban diatu ekonomi enda berapa nya berasai mat patung agung pedis ama dah kia hehehe) nya meh bujang meh kenu tang meh ulah nadai entu jauh baka engi Duncan (ke rindu nundi janice bakanya ia nundi bala adik ia )

Gna Eb said...

Happy Birthday Igat!!

Aku alu bedau meh nemuai ngagai Marina Bay kiak ke. Alu tdk bekesemaptan. Ehehehe...

Wah...Rindu ati bisi ga di update blog tok :D

Indai Dara said...

gna - bah nemuai ke miri meh. ti agai marina bay anang enda kuling2 oba aku ka minta indu daha chia hehehe nama brita lama nadai didinga?

Sara Jane Lulung said...

neh .. enda nemu nuan dah di miri aku a.. ila bulan 8 bisi ku ke miri .. nyu dara minah ah ..

Indai Dara said...

nyaaaaaaa aku ngasuh nuan datai nemuai arinya enda ga nuan - nya patz ngasuh nuan niki pagar maktab ama laun pulai gate tutup ngambi nuan nemu rita kami hehehe ti enda alah tiki ruyak ke ga pagar dawai dia ko ia hehehe ajaran sesat amat patz nya. nemuai meh ti datai di miri ila