Thursday 16 July 2009

Nepan Kerita Lembu

hahaha kala nepan kerita lembu aka kerita capi???????????? sigi raya pengelubah kerita tu. Ti belaban engau kerita mangkuk aka kerita surung alah meh.

Ukai nama aku munyi nya laban aku ka enda semaia nulis karang ngenang janji kami sida F-l-o aka indu kayan
engau Puteri


Engi seduai ia kelia menya di Bethelehem udah dipos engi aku baru saritu, nyu bari jerita hehehe pemadu munyi ko mamadoyee. Nadai ngawa asal bisi, enda pia. Udahnya seduai sama ngacit ke kemira engi aku kemira tinduk dalam beg, akaidaiiiii. Ukai nama nya - nyu agi asai kenda enda pecaya ulih betemu engau seduai ia kebendar. Enda ngawa laban dah bisi ga gambar ba blog seduai ia.

Tang engai enda madah ke pengaga ati betemu engau seduai ia. Anang enda bekuntek ila ama pulai baru. Ini andan bedau melanja makai hehehe

4 comments:

Puteri said...

Eh, enda berasai nuan nadai mansut ka camera nuan! Asai ka bisi pansut camera phone nuan!

Laun enda ngawa asai bisi dipost!

Mama Doyee said...

He..he.. amai pemadu. Jeles meda kita 3 sebuat betemu. Ga ia ini aku lembau singgah lama ba Miri munyi ko Puteri lelak jamah sida anak. Pama pulai ke menua transit sejam dua aja ba airport Miri. Bisi rezeki tua betemu baru ila.

Indai Dara said...

puteri - nya meh nyu bara berandau hehehe enda ngawa bisi engi seduai ga neh hehehe

mamadoyee - anang jilis wai hehehe

-f-l-o- said...

Aku semadi aja online, laban ka ngecheck email. Mayoh udah orang nanya kemaya ka update blog, update semadi!

Tang sigi rindu betemu seduai. nang baka mimpi ah.. nadai kala ga nyangka ulih betemu enggau seduai. Suba bejako aja aku madah ka ngagai Puteri kin, sekali meda betemu ba menoa ditu! Hahahahaha.

Auk we'll keep in touch! Arap ka aku pulai kitu baru ila, kitai ulih betemu baru! :)))