Tuesday 21 July 2009

Dua Dalam satu

Malam ari 6 nyin kemari kaban bisi ngangau makai agai rumah ia. Enda nemu nama prugrim urang tudah aku kumbai tak makai aja nemu nya bisi pengawa - Ngiling Bidai engau Ngerami Urang ke main gop siang arinya.

Maioh pemakai malamnya - lauk kitai (lauk kampung munyi ko iklan astro macam2 ada)


Bala ke menang main gop asuh urang ngirup ngena jalong stail menua arab ( laban ke dibai sida tokey minyak ari arab - dispunsa Ricky)


Bala ke indu ngena mangkuk asuh urang ngirup ( Lily Dosson-no 2 engau engau caddy ia Mendung)


Bala team gop saudagar minyak miri (engau trupi ke dispunsa saudagar minyak arab-Ricky) menang ngelaban sida saudagar minyak arab


Doris bulih no 1 nerima prais ari tokey-nio minyak ari arab (Josephine Omar)


Tuai Rumah ke endur berami - Doris engau laki ia Francis bergambar engau tokey minyak Arab Ricky engau bini ia Josephine tukang spunsa prais malam nya)


Aku ngambi peluang begambar engau bala tokenio minyak miri n arab
(pama meh ngerimbai bala tokenio hehehe)
psttttttttttttttttt flo - uji giga nuan ni sylvia dia

Bendar bala malam nya deh taja sida dah bendar nebas ba padang gop siang ari. Ngagai tuai rumah ke ngaga pengeraminya - Doris terima kasih wai ila kitai makai baru

3 comments:

Chris Anakapai said...

Oh, small world. Josephine nya anak Cikgu Sylvester Umar... Apai ya nya family friend kami. hehe

Indai Dara said...

chris -> pia deh hehehe sida manak ia cuti pun bulan 8 ila pulai ke Doha baru. Laki ia tanah anak aku menantu aku meh Jo nya hehehe

-f-l-o- said...

Rami mat kita!!!!!!!

Eh ya ka ni Sylvia??? Aku lalu bedau kala meda ah!