Sunday 26 July 2009

Ngirup Lemai

Lemai ari 5 tu kemari aku bisi ngangau ke Puteri
ngirup kupi. Tua ia mega bisi ngangau ke kaban siku - ia enda engau beblog tang ia rajin nemuai agai ruai bala blogger. Nyadi silent reader aja ko ia nganu aku maia aku ke nanya nama enda ama engau ngeruh ai ( betuli ke blog). Ia puh ngena bali nama AK Tuhan ti ninggal ke kumin kutak ke endur bepesan( nama ia Sylvia) . Bisi ngangau ke bala bukai tang bala maioh pengawa bukai nya kami 3 aja. Nasit ga lemai nya bisi apai engai indai aku datai ari rumah panjai, bisi mai anak buah mimit. Ngirup lemai alu makai buah kami 3.

Manah endar bala anak Puteri enda maioh kumplen ensium buah rian - aku kasih engai ke seduai enda tan ensium buah rian. Nya Puteri madah sida ia ba US din sigi selalu meli buah rian sereta laki ia sigi ka makai buah rian. (Buah petai pan ia makai) hehehe stidi mat laki nuan nya Puteri.

Sylvia enda lama engau kami duai Puteri laban ke bisi pengawa bukai. Kejang sida manak ia ka pulai dia meh Duncan nanya ulih kenda sida datai pagila ko ia hehehe datai meh ko aku anytime! lucu mat Duncan nya.



Sempat kami sebuat beposing ( munyi ko Puteri enda best cerita nadai gambar hehehe nasit bisi begambar hehehe)

4 comments:

Puteri said...

Thank you for the invitation to tea, Andan! Ila kitai tau betemu baru for breakfast!

Anonymous said...

Lawa amat Royal Albert sida ya..aku salu ngining enti mansa ba sebelah pasar dia alu ngenang nuan :)

nadai collection baru..i think you have collected most of them anyway ehhe

SemadiNadai said...

nama nya baka buah lumuk ka ba tengah nyin deh.....nyammmm mai buah nya...

Indai Dara said...

Puteri - welkam2. Au ila kita 3 sylvia bfast sama2 sbdau nn mulai kdiri
Debbie - ha3 agi bc utai dining aku ba myer dia ( enda nemu bdau ngining utainya neh he3 peter - buah lumuk mehnya he3 au ka pan meli nadai meh d menua malaya din neh ni nda tetenguk laban nda ngawa bc aku nyangkung h