Thursday 5 August 2010

DoReMI

P.Ramlee sapa enda ngelala????? cerita digaga ia semampai leka ba ati engau runding kitai taja maioh jenaka tang maioh ka meri ajar agai kitai. Bepuluh kali meda agi meh ka - ti maia STRESS tau mat meda cerita gaga P.Ramlee kelebih ke ngasuh rangkai gusi.

Uji meh pengidup baka sida cerita LAKSAMANA DO RE MI taja cukup SIMPLE tang ati senang.

Enti aku bisi peluang:

1 - ka minjau TIKAI PERMAIDANI DO - maia suntuk nadai bajet kena bejalai bebeli ke tiket bas, keretapi tauka tiket bilun, kena aja tikai pemadani bejalai kitu kia. Ukainya beguna ke minyak tauka beguna ke lisin tauka rutik. Apuuuu sigi enda ngetu aku beganjuh kin kitu. Asal aja bisi cuti sekula ( laban ti enda cuti sekula nadai ulih mindah ga laban bisi ensenis MERIBIT) Enda ibuh jauh terebai KL - BTU, KL-KCH KL-KBU tauka ti ka luar Malaysia KL-Bandung, KL-Bali, KL - Phuket tauga ti ka ngasai jauh mimit KL -Tokyo kini hahahaha.

2 - ka minjau BANSI RE - maia tulang ke buruk BEST amat bisi BANSI nya. Ti ka makai sebut nama utai ka dempa alu SEPU bansi nya sigi alu segenda utai dempa pansut - DINI ENDA NYAMAI pengidup bakanya. PEMADU rindu pelaba aku maia engau ngereja pengawa di rumah ( besapu, ngemop, nerika, ngelap, bebasu-bejemur-muat-ngelipat GARI, ngemas rumah) Ulalalalalaaaaa sigi belipat kaki penuduk aku baka indu mem hahahahaha.
Tak naka-naka, PEMADUUUUU hehehe nadai utai bukai dirunding indu buruk baka aku sigi ka guyang kaki aja hehehe

3 - ka minjau TERUPUNG MI - keterubah aku ka ninjau ati semua mensia ti begulai engau aku ngambi nemu sapa bagi urang ke amat deka begulai engau kitai engau ati ti amat. Kelebih agi ati LAKI AKU . Udah nya terupung nya kena aku NUCI MATA meda menua ke manah-manah ke jauh enda ulih dilawa baka MT. Everest.

Nya idup kita begulai engau urang maioh macam baka aku tu hehehehe munyi ko jaku maia aritu "SEKADAR UNTUK HIASAN" kena ngapus ke ari maia ti "boring-boring"


1 comment:

YourFriend said...

Itu dia..ka ngau terbai ngena carpet nya gi BANDUNG..woooowwwwwwww...hihihi..