Tuesday 3 August 2010

Selamat Agai Bala Kaban

Dalam kandang ujung minggu nyin kemari bala kaban bisi berami nyambut ari pengada engau ngintu ari tikah ( wedding anniversary ) Nyu telunga-lunga maia ujung minggu nyu enda ingat meri jaku gaga ati agai sida ia.

Keterubah meri selamat ari pengada agai indai Jill @ Sebugey @ Jenny Jeli. Agi biak ia deh baru 15 ehhh suri kaban, baru 51 ( agi biak) ngarap ke berkat Tuhan engau ia belama dalam semua pengawa ti dikereja ia.


Selamat ari pengada wai JJ - stidi kek gaga ini andan ke ia pink karer


Pia mega ujung minggu siti nyin kemari Annelyn @ Lyana nyambut ari tikah ia ke udah mangai 20 taun. Ngarap ke sida sebilek bulih berkat Tuhan dalam semua pengawa sida ia.



1 comment:

Lyana said...

puuuu wai ! pengelama dah enda nungkun kelita ba ruai diri empu, ruai bala enda gak diabas. nako2 !!

nya meh ke enda nemu diri bisi di sebut ke pangan ba randau ruai iya. Minta ampun, beribu ampun ! Arap ke enda laun meh aku meri besai terima kasih ke nuan ke udah 'nyua' ke aku 'kek' ngintu ulang taun ari tikah kami duai melaki bini. Manah endar gamal kek nya. Enti tau dijeput, mai bala sama makai iya meh...hehehe

Bah, enggau tunjuk jari sepuluh aku nyurut kediri dulu. Arap ke dalam 2-3 ari ke ka datai tu ila aku meransang ke diri 'update' ruai aku empu. Agi lembau tulang tu. Engka agi belala begulai enggau pangan, kaban belaya maya kemisi tu tadi meh....hmmmm