Monday 2 August 2010

Lemak Berkrim Ummmmmmmm


sekadar hiasan (tiada mengena dengan yang hidup atau yang mati)
kena merindang ati

Lemakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk akaidaiiiii tusah berunding. Munyi ko jaku nembiak maia ari tu sejak dua menjak tu berupai amat Sir Lemak nyadi secret admirer aku ( hehehe peda kita bisi sekehit admaia aku). Ukai ga aku tu urang ka beauty conscious - enda aku entu ibuh ke utai ke bakanya tang meh aku tu buruk ke ngiga gari baru. Sayau mat ga meda tanchut agi memanah engau agi baru nyu enda ulih kena. Ni ka ulih kena, nyu sendat seput duduk laban tanchut sendat ketegal sekehit admaia ke engai jauh nyu duduk ngembing perut tudah.

Umur nyu betambah nyu majak ke majuh aja nyawa ama malam ari ni enda nyu engkecit sida Mr Lemak duduk sebelah perut. Suba tanchut sais 24 diatu nyu bendar nambit tudah mr tanchut. Peiiiiii arap kenda majak meh sida sekehit admaia bekedugau sebelah perut.

Nama enda pengawa kena aku ngetan ke ngambi sida sekehit admaia enda majak nambah. CUkup meh ke udah anang betambah agi oh mr lemak.

2 comments:

YourFriend said...

lawa meh kta bisi sekehit emaia..he he he..tanda ati sinang la mak dara..hihihi

Indai Dara said...

huhuhuu ba ia tusah ga bisi sekehit emaia kenda entu berapa bakanya aduhhhh enti panjai kaki ila ngiga mr. T baru - diatu tusah padah ke mr T dah sendat kaban sepiak buat2 tak tahu - nadai perihatin langsung ( kenu dlm ati kada enda ka ngiga baru - alai meh kada enda ngiga baru enda isahhhhh)