Thursday 19 August 2010

Gaji

Gaji, nyamai asaiiiiiii (GOOD)


Nama sebab ke GAJI maioh mat reti ia ba jaku kitai. Bisi nya mai reti ke manah, bisi mai reti ke jai.

Sebedau tu bisi aku nyebut jiran sepiak ari kiba aku tu "lawa". Mula baka ke manah udahnya ngemama kediri. Engka meda aku tu enda kereja engka tak pengeka ia ngemeli ke aku kini ko ati ia. Setegal sida nyu kelalu - nya aku nyu mantai ke pemama aku ga. Kati ko enda - udah ga jalai mit, dunya sempit endur parking. Sida ia nyu enda bebasa kekitai nyu bemingu-mingu ka parking ba mua rumah kitai - dalam rumah bisi ga endur parking ba mua rumah ia empu bisi ga endur parking nama engai enda ngalah ke endalan kami deh?????? nama kebuah????????????????? Kati aku tu engai nguna mua rumah endur parking pia???? Nyu pemuas nya deh nya maia ia pansut tengah malam aku alu mansut ke kereta alu parking ba mua rumah ngalah kendur ia parking. Kati ko enda ngalah ke deh, nya ga endur parking aku ni peneka aku meh. Enti enda gaga bansanya alu enda nemu sida ia - ngelama tu ti berumban ngetu enda lama nyu parking jauh dibukai aku setegal mua rumah dalah ke sida ia. Nya meh ari siti maia ke bepansa aku anguk pala engau tuchum agai ia nyu enda dilayan ia. Enda ga aku peduli engka amat enda meda - nyu sua bansanya tiap kali aku merening alu tuchum agai ia ia ngaga diri ngelilik anak ia ka duduk ba mua motosikal, LANTAKlahhhhhh kapa aku kiruh ka ngemanah kediri nanya ia agi. Udah ga engau ama indun ia sama bela ngenyumbung kediri puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gamal dik nya ko ati aku din. Ukai aku bisi laya engau di ngemama kediri ti merening kitai.

Nya tadi - maioh bala TNB datai ngena van - ngehon alu ngangau ni ke ngusak pagar. Nyu kumbai anak aku sida pos laju. Pansut meh aku tu engka amat pos laju. Nemu nya sida TNB ( tenaga nasional berhad) ngangau ke urang sepiak. Nya sida nanya aku bisi kenda urang sepiak. Nama penadai sida ia - ti ke laki ia nadai nemu pansut ( engka bz berkarya hahaha) ti enda ngambi engau nganjung anak skul. Bini ia bisi ga datai dini ari kemari, indun ia dia ga. Alu enda meh sida pansut.

Ni ka pansut- dipelaba ka aku urang ka motong karan sida ia. Maioh sida TNB nya tadi 3 lelaki siku indu. Mai perengka (Nya meh aku ngumbai sida ka motong karan) Kapa enda motong karan jera bini ia ngemama kediri ( meda diri indu bilun -engka ia manding kediri engau aku kenda kereja) Laki ia lebih agi enda kereja. Nama pengawa enda kereja - nyamai jara bisi bini nupi. Pengidup "iksin" alahhhhh jalanlah luuuuuuuuuuuuuu ukai aku minta beras ari nuan kena makai. Sama bela idup kediri tang anang "look down" meda urang laban bisi maia urang ngelesey ke kitai ti bisi utai salah nuntung kitai. Nyalai GAJI kena aku ditu kena aku mansut ke pemedis ati aku - kira kena ngelesey ke mensia ke ngelawa kediri.

4 comments:

YourFriend said...

very good kacang pulut heheh

Indai Dara said...

hahahaha agi mit suba ka mat munyi nya alu belagu agi hehehe gaji ia iksin ka parai nya yet - lawa mat meda aku tu kenda kereja ( laki ia pan sama meh enda enda kereja)laun ia ngambi anak ia tadi hahahaha laban urang TNB ka ngelawa sida time anak ia pulai ti nitih tapi terpaksa belalai nya ia laun jera asai

LEE CHING said...

Indai Dara, dalam dunia tu macam jenis orang, enda semua mensia behati mulia serta jujur. Bisi sekeda tak nemu dengki ke kitai, lalu ngelaya kitai, nadai sebab-penyebaba. Aku ngereti perasaan nuan nyak. SAbar aja meh Indai Dara, bisi maia orang ti kena ila.

Munyi ko nuan tadi, nuan ukai minta beras ari iya. Nie iya nemu penatai pemisi nuan, ukai iya ti nyaga account book nuan.

Orang jenis tu, sigi nadai berkat idup laban enda besyukur ke pemeri Tuhan. Semua pemisi nyak ari Tuhan magang.

Opss.... terlebih pula. Sabar Indai Dara.

Berkat Tuhan mencurah2x datai ba ruang bilik nuan. Amen.

-f-l-o- said...

Ahahahhaha. Lawak ga cerita tu. Orang sumbong enda iboh di layan wai. Enti kitai senyum, iya enggai senyum, boleh blah la. Heheheh.

Nang gaji enti amat sida ka mutong karan. Bisi ari ila nuan offer sida iya nunu dian enggai ka sida petang malam ari. Hahahahaha. Baru sida nemu nuan jiran yang baik hati. :-P