Friday 15 July 2011

Bulih Setepikit Nyadi Indu Misi

Kira ke nyambung cerita ke sebedau tu :

Kemri bendar amat diau ba spital sepi aku. SJMC diatu SDMC sigi engka tau endur aku terinig nyadi indu misi. Kati enda munyi nyu, tu kedua kali aku bendar duduk dedugau nganti bala ke berubat. Ukai sejam tang nyu bejam-jam, Sema ke jaku enti belajar nyu udah tamat nyadi indu misi hahahaha.

Keterubah aku ngemendarnya lebuh nganjung indai dini ari kira pukul 2 lalu kini nyu enda ingat agi (2008 suba) Ke bendar sigi ari siang udan ia ngetat ke pemedis ianya tang laban ke enda pedis kenu. Nyu dini ari enda alah tat ke ia nya nyu berumban ga agai spital. Laban dunya maioh mensia, maioh diri ga sida ka agai ward emergency. Nyu ka sebaka peda aku penyakit sida semua asuh urang ngambi sample ai kemik. Udah nya beri urang ubat ( jik kena ngetan ke kelalu pedis) Alu dasuh urang nganti pemutus ai kemiknya alu indai dasuh urang gali ngetat kediri. Nyu pukul 6 pagi baru betemu baru engau lutor, nya ia madah block ba sarang kemik - engka bisi batu. Beri urang ubat alu asuh urang follow up ti udah pulai ke Sarawak. Ubat ke beri ko lutor kira ke bisi ngambi ke ulih mecah ke batu ke ngasuh sarang kemik block. Takut aku laban kenda sedia, engka bayar mar, nadai mai cash alah enda kansar ke meh kehidit kad. Puji Tuhan, ubat engau peresa lutor sereta bayar lab ( peresa ai kemik) enda datai Rm200. Kira aku bisi datai ngelima ratus laban ke bisi peresa kemik indah. Nasit maianya ujung minggu enti enda sendat seput berumban beranjung ke anak sekul.

Kemari bakanya baru ga aku. Laban udah bisi surat ari klinik ke endur nganjung igat terubah ( panel ING ) ngambi ulih bertemu engau othopaedic alu ngaga x-ray ( pama meh ti nadai surat tembu nganjung diri agai SDMC sigi sepiak jari nyau pala agung kena bebayar laban SDMC ukai panel klinik ING)

Nurun meh kami duai manak, udah tembu berambi 2 indu dara pulai sekul. Kira dalam pukul 2. Datai alu agai reception counter dahnya baru niki katas agai kaunter endur register laban ke baru kia. Beri urang agai Dato Dr Anuar Onah tudah igat laban lutor 2 iku maioh dah patient nganti. Udah ke betemu asuh urang nurun ke baruh agai bilik imaging ngambi x-ray. Mensia ngemaiohnya ga taja ga private hospital. Udah tembu baru niki katas baru bertemu engau othopeadic baru. Perut kami dua manak sama geriuk. Baik igat udah makai tengahari aku lembau nda makai. Engai nyadi ga limpang ningal ka igat kediri.

Puji Tuhan nadai nama-nama tulang kaki ia mina balat kembai, seliuh aja ko lutor, alu diwarning enda asuh main bol dalam setaun tu. Udahnya alu asuh agai unit endur sida bisi ultrasound - urut moden ko aku. Alu asuh urang sesais kaki alu dajar keni ngena tongkat.

Ukai nama engai enda nganjung kia, udah bisi contoh diri sebala. Nyu tempang bejalai ketegal enda berubat. Nemu meh anak lelaki maioh main, nya meh anak petungal kami siku laban ke nunjuk kediri kering main sabung pala patung udahnya salah sabung alu ngemembal ke tiang kayu tebilian ba jamatan di rumah panjai. Tembu anjung kenya aja laban nadai follow peresa sereta danjung beurut. Utai kembai bakanya ko lutor enda tau diurut ngena jari kitai, anang sekali-kali ko ia. Nya meh igat diberi sida ultrasound. engi anak petungal kami diatu tempang meh pejalai ia. Nya di disenakut ke aku. Sema ING engai cover utai bakanya enda meh aku peduli mayar kediri laban jera udah, ukai bedau. Nya meh dalam sebulan tu ia mesit ngambis ke 5 kali terapi dia. Sesais kaki engau ultrasound lalu becek baru 28/7. Alu beri surat ga ngambi ING alu cover semua.

Nya meh pengelama nganti ia ke ultrasound engau sesais kaki, meda maioh bala indai-indai nembiak ( sama sekul engau wie n minah) kia laban bisi terapi dia. Berubat ke patung engau punggung. Ti kitai ke diau menua ulu nadai pan utai baka tu ko ati aku din. Puas berubat ba klinik bayar nadai x-ray etc. Alu meh madah ke pedis patung nya laban di"UBAT" urang. Alu beubat @ " BEGAMA". Dini ka gerai. Enti meda gamal pendiau sida ke berubat nya nadai meda pemedis endar, tang laban urang engai ke penyakit majak pedis, sigi bendar meh ngubat diri engau besesais engau chara ke betul.

Pia mega maia ke nganti igat tembu x-ray, dia meda maioh meh pendiau peda mata kasar kitai baka ke nadai penyakit. Tang sida tu x-ray nyendia kediri ke ka operation. Nya meh urang jampat gari ko ati aku din laban enda nganti penyakit raya amat baru ka berubat. Ti bansa kitai, udah ga sigi kurang ari sigi penemu ( kelebih agi ke diau jauh ari negeri nadai ngembuan pemandai ko aku, ukai sida ke diau negeri sereta bisi pemandai engau bisi penatai pemisi) nama enda raya sigi enda nganjung diri. Laban ke tan amat ngetat ke pemedis.

Nya meh tau nyadi indu misi aku hehehe sekumbang ke lebih 4 jam diau ba spital. Engi urang ke sigi diau spital lain kira wai, sigi nemu meh ngenang kediri baka aku tu ko aku deh hehehe nadai tauka kurang penemu.


Benung ultrasound ( enda ingat ngambi gambar benung ia sesais kaki, nyu kasih meda gamal nyu ngerising ngetat ke pedis)

4 comments:

YourFriend said...

stidi!

YourFriend said...

stidi misi..sempat nyenguk agi meranti nya ka sebut ku tadi..tu nyau ga ke "aingelan' neh...bah pgla kitu baru..

Indai Dara said...

Cik Endun - ba ia baka ke nurun ke Subang Parade sida nurun ke aingelan hahaha ( ngasa ke ati diri muahahaha) Bendar ku bejalai. Tadi bai petunggal ku engau bini ia nyukat PKNS mall n SACC mall. Dahnya OTW ke aingelan ngetu ba ALAMANDA - pu rami mat ba Putrajaya tadi maioh mat mensia. Nyu malam baru datai ba aingelan. Nasit bilun laju sebedau pukul 9 datai ba USJ ehe....

YourFriend said...

ba ya kawan aku madah,udah datai din baru madah..uji sebedau,nemu ga aku minta taban ehee