Thursday 21 July 2011

Untung Anak Maia Aritu

Lemai tadi nganjung anak kaban sama engau aku sekula suba ngagai eput. Ari entulu pagi tadi ia, nepan taxi tudah tuai agai rumah kami laban aku kenda ulih mindah ama tengah ari - schedule indai dara beri2 da tight kenot go anyway my meribit ensenis very2 da laku

Raun ia ke Melbourne sebulan. Ba ia nyamai anak maia aritu. Laban apai indai ke ulih nganjung raun alu kira ke kena merangsang anak dalam sekula. Result manah nya meh upah. Seraya ke kemisi panjai, bulan 9 ila masuk baru, nya ia raun.

Kira tanda pengidup, kelebih agi kitai bansa Iban nyu jauh udah mansang meh ari 20 taun ke udah. Bisi meh kitai Iban raun kelia tang ti dikira engka semina jari 10 iti aja anak ulih raun maianya. Sak dua munyi ko niang ini ke mampu munyi ko laut raun bakanya. Diatu laban maju sebaka engau urang bukai dalam pelajar engau kereja, enda ngining urang kitai bansa deh.

Nya meh ko tudah sales girl ke endur aku meli minyak rundar ( ekekeke sempat ga indai dara nyuping sebelah eput) kumbai ia aku ke raun, ukai ko aku nganjung anak kaban. Apu ney, bestnyerrrrrr ko ia. Aku ni bila lak mampu jalan2 cam tu ko tudah tuai. Nganti bisi jereki meh ko aku hehehe.

PSTTTTTTTTTTTTTT cik endun, bah nyimpan duit tua kena raun ke ostolia ekekeke

1 comment:

Endu Tupai Engkrabak said...

nyau tuai diri tu, alu bedau ulih raun obersea.