Tuesday 12 July 2011

Julius Ceaser's Birthday

Selamat Ari Pengada Ngindang

Ti ingat ke 16 taun ke udah saritu, tuchum kediri indai dara hahahaha. 12hb Julai ari pengada Julius Ceaser. Aribulan ke sama meh aku beranak ke anak ke lumor 2.

Tumu pagi dani mandi laban ke tumu kereja. Bedau ngadang diri ke beranak laban ke agi seminggu dah. Udah ke mandi nyu majak asai ka kemik alu berasai pedis memimit. Alu nemu diri ka beranak, talipaun sida bos. Nganti sida sulu mandi dulu. Nyu ka pukul 8 baru nurun jalai enda ulih berumban kereta maioh urang benung ka nurun kereja. Nganjung diri ke klinik dulu ( Chin Fook) Peresa udahnya alu asuh lutor nganjung diri agai selesa. Minta ngirup n makai dulu aku perut nyu geriuk rapar. Anang makai maioh ko lutor wong.

Nya meh udah breakfast alu nganjung diri meh tudah aku agai selesa. sida sulu bisi meh sepiak nyadi co-pilot hahaha nadai lisin maianya, aku nyepi diri agi ulih enda ga ngasuh ia driba. Nya meh dalam kereta ninga sida Dj ka nyebut sarinya ari pengada Julius Ceaser. Laban lutor ka sigi udah sedia nganti alu meh aku dicheck baru. Sigi nyu majak pedis ga. Nya meh indu tukang tuchi maianya ke nuci jamban ba bilek endur aku sempat ngerara. Apu endu manah endar perut nuan nya ahhh baka buah bul. Peiiii bendar endar ia tu berati ke perut aku hahaha.

13.52 ada meh bujang chelum kami hehehe. Kengka perut buah bul ke rara indai tuai tadi 3.35 kg.

Nya meh sida indai datai lemai meda ia ba bilek sida baby - tuchum kediri laban urang beburak magang. Tudah tuai ga kediri ari hehehe engai enda murih ke bala aki ari menua india menua parika din ga kulit tudah anak akunya. Nyu enda ingat baru berapa ari enda umur ia maia tu - engai dibungkus tinduk kekasak.


Puas ati urang bujang



Hero pilim Iban kami tu. Tie sama mansau laban siku die hard fan libapul siku die hard fan macista hahaha parai danu ngelagu sida anak laki




Baka selama kek ari pengada tudah tuai nitih ke peneka sida indu dara ke ka amat makai kek. Laban ti ngasuh ia milih, urang empu birthday sigi enda rindu makai kek. Tang tadi mami milih kek pandan aja ka agi ga ia makai. Sekali tu 3 aja sida begambar - nyu start meh enda begulai engau kitai belama.



Selamat Ari Pengada Igat Arap Ke Berkat Tuhan Engau Nuan Belama, Amen

6 comments:

YourFriend said...

Aku salah ngena account org td.Hehe,happy birthday Igat!!
Bendar mumy d nyepaa kemari he he he

Indai Dara said...

hehehe sape punye????? nya meh tadi pulai ngambi wie xtra class alu meli kek. Td lemai makai ba Alek dia aja nitih ke peminta bday bui deh.

Bendar indu cina nya kemari- udah beurut alu bekaus ga muai angin ko ia. Lelak mat tubuh nuan tu ko ia. Aku puas rerengap dulu baru mereti utai ko ia - indu datai ari menua chantung enda entu nemu jaku omputis bai ia jaku cina mandehin seleka dua ja ga temu aku. Baka itik engau manuk kami duai.

Endu Tupai Engkrabak said...

Apu, hensem Julius Ceasar tu.

haha....ulih ku imagine nuan engkakai di urut indu cina chantung.

Indai Dara said...

EtE - hensem keno ko indai ia meh hahaha. Enda ku engkakai di urut ia nyu ka tinduk ku ngetat ke hehehe tang nyu ujung2 ia ke nyu ngaga stye sida power ranger hahaha ngerinsing ga aku ngetat, nemu ga ia enda udu hehehe

Endu Girl said...

anak bujang ID...appy bday..
rindu ati neh..anak bujang..indai dara ga..eheh..
akai tinggi amai cik Min diatu ari Wie..(ka nanya cik Min kati tau tinggi minta petua..)

Indai Dara said...

Girl - hahahaha kumbai nuan ka alah ia nya meh sanggup berdiri ba atas bangku ngicha ka tinggi engka ila berangan ka nyadi indu mudil hehehe