Monday 11 July 2011

Me"NYEPA"

Akaiiiiiiiiiii madai asai isi tu ah! Ti nganjung diri agai SPA nyamai mat pelaba aku.

Urang maioh meh pengawa indai dara, ukai nuan aja!!!!!! Ahaaaa amat ney ukai indai dara aja ke gagau kin kitu katas ke baruh kiba kanan, Urang bakanya meh. Sigi sengaja ka nusi, ka minta puji kaban menua cyber-yan RAJIN hahahaha.

Pulai cuti gawai suba alu penuh taimtibul pengawa nganti indai dara. Alah sida menija sida luya hahahaha. Nemu aja udah pulai bejegau nyengala KASAM GARI sida bejumboh. Udah ga rumah ditinggal nyu ngenua minggu pama diri ga bekemas tajapan sebedau nurun udah di intu manah. Nemu aja rumah lama bau "semacam" ko laut udahnya peluang sida kecai@gerinang meh pansut sebelah sukut dunya. Laban ke tungkut gawa sereta lubah nyu ka seminggu besapu engau bebela.

Meda urang bujang enda sigat kami kurang amat ba pelajar ia nyu "ngeminsi" kediri ga begiga ka endur ia tuition, ngicha ke meh. Enda ibuh kira pengawa beranjung berambi sekula engau tuition anak ke bukai. Ia ga indu dara no 2 tiap-tiap ari ke nurun lemai ke sekula laban bisi xtra class, coco engau belatih laban ke nyu ka sports day. Udahnya gagau ga nyedia ke anak ke tuai ke deka belajar baru. Tu nya meh pengawa.

Nyu tembu pengawa seput nyu lantang, bisi temuai ga indai dara. Engai nyadi enda melayan temuai. Tambah agi aku munyi ko laut nyu terhutang budi ba kaban aku tu maia agi kereja kelia. Ia meh endur aku nganjung anak ke no.2 sebedau nurun kereja alu sida nganjung ngambi ia sekula alu makai tengahari engau sida nganti aku ke pulai kereja. Asal meh nadai urang beruan dia meh aku nganjung anak ke no 2 suba.

Sida manak engau petungal laki ia melaki bini deka raun ke Bali. OTW urang kin lepak di ng latak dulu. Mai aku ke Genting kin. Kakang ati ke driba katas kin laban takut enda kala nguji. Meda bisi laki ia engau ipar ia bisi engau ke pemerani aku, nya aku nyangup ga. Nama nyu enda alah tiki legi, lak ke laki kaban akunya driba. Kami ko jaku kira naka ba pangkalan cable car mai keta. Nyepi tak ok asai alu pajak ke aku datai datas sekali. Hehehe nadai ga bangat pedis tauka disenakut ke deh. Tang maia udah datai datai din, irau ati aku laban takut enda nemu keni meh gaya aku driba nurun legi. Takut ke balat main brek nyu berasap tayar ko ati ku din. Nya meh kira ngena gear 2 aja meh nurun ko seduai ga ngajar aku. Tusah ga ngelama tu semina ngena D engau R maia bejalai hahaha sida P sida N mai kenda bejalai a ditekan. PEMADU hahaha. Nama deh at last berani ga aku driba keta datai ba Genting din.

Binzi.... meh aku melayan tetamu, maia kenda ulih layan gagau beranjung berambi sida anak, layan diri ga sida ia hehehe buat macam rumah sendiri ko aku madah ke kaban akunya. Kami duai bekelala bepun ari kami pindah ke Limbang maia aku primary 6 kelia ( 1979) sampai diatu kami duai sigi tetap bepangan sampai ke sida apai indai kami duai, laki engau anak pan bekaban sereta ngelala pangan diri. Nya meh maia sida Noie ke belumba tinggal kediri meh sida ia di rumah. Nyu pukul 3 pm kami ke pulai ari padang.

Tembu melayan tetamu ke datai, sida pulai 2/7- gagau sebengka ga tudah aku. Nyendia ke sida anak ke masuk college. Mupuk bebeli ke perengka ke dikena ia laban 7/7 sida ngerejista diri. Laban ke engai ke sida anak enda chukup perengka dikena, sida indai meh ke nyendia ke utai ke dibai. Cukup nyamai sida anak sekula diatu. Utai bisi magang disedia. Ukai madah kediri bisi, nadainya nyengala bisi tang meh ulih nyendia ke sida ia utai ke patut. Buji diri empu suba laban ke ukai urang senang pedis mat ngadu kediri sekula.

Datai ba ari ke ngerejista tumu kami duai manak nurun, Sida start 9.30 am. Kami duai datai kira dalam pukul 9. Engai ke enda sempat aku pulai sebedau pukul 1.30 ngambi sida 3 ke tinggal nyin pulai skul. Nasit kaunter 2 iti buka siti kena sida JPA n MARA alu siti kena sida ke sigi nganjung siri empu belajar kia. Nadai entu lama nganti laban udah ngerejista ba luar, masuk ke dalam maioh kaunter bukai dah sedia lalu munyi ko ribai very systematic. Udah tembu bebayar engau ngaga student card alu berumban kami duai manak ngerejista diri ba sida ke in charge asrama alu bebayar mega utai ke patut. Udahnya bala staff nganjung ngagai bilik engau nunjuk ke nama utai ke bisi dalam bilik. Tembunya alu berangkut ke barang kami duai manak. Nyu lalu pukul 12 baru tembu. Aku alu berumban mulai kediri engai ke laun ngambi sida 3 pulai sekula. Ia ke mit nya pulai pukul 12.30 tang asuh aku nganti akak ia ke primary 6 pulai 1.30 laban nemu diri sigi enda sempat pulai sebedau pukul 12.30.

Lalu pukul 1 baru aku datai di rumah. Berumban ngetu ngirup engau makai ruti enda lama laban perut nyu geriuk rapar. Anak ke tuai ke tinggal ke aku ba kolej ia alu asuh aku makai tengah ari kediri meh ia din.

Nya meh tu baru nyamai asai seput. Pengawa di rumah enda ibuh kira. Ka nganjung diri beurut aku tu legi enti sempat.

endur penganti

5 pintu sida begulai bilek mandi ( 2 iti jamban & bilek mandi ) ba mua tu main entrance pintu sida ia bekunci belama. Nya meh ko aku ngelagu sida berumah panjai5 pintu


bisi siti sofa - gamal tudah minah baru dani tinduk engau ngambi kakak ia pulai lemai ari 5



noie posing ba atas katil kakak ia - nyu udah tembu dikemas ia bilek datai aku ari siti ngambi ia pulai baru


baka barang urang ke baru ke kereja - ba nyamai2 sekula diatu nangka engai

bilek mandi kunsi sida 5


Ngambi enda kiruh pansut - sedia ke perengka ngambi maia lapar malam lebuh



sida ubat disedia ke meh

4 comments:

Chris Anakapai said...

pama amat indai dara busy nangkap kuntrik..hehe

ngenang maya aku masuk uni suba, semua ngatur kediri. asai ka nyabak, ya gak bedau tentu nemu utai... boss madah, "be independent"..haha. but i'm thankful for that

Endu Tupai Engkrabak said...

Amat minzi timetable nuan ID, alah menteri.

Pia...meh nyepa ke diri. Kerja rumah sigi nver done.

Indai Dara said...

chris - baik nuan kira dah zaman mewah, ti engi kami huhuhu engai shakap tang nya meh pengalaman idup ke pemadu mar ko urang. Sedia ke memagang meh utai buji diri empu suba nadai bulih 50% ari utai ke disedia ke agai sida anak. Arap ke sida appreciate meh jemah ila.

EtE - akai waiiii ba ia. Pagi 7.30 -12.30 aja meh jam aku tang 1/2 arinya nyu endur gawa ga. Diatu weekend pan nyadi supir meh laban indu dara kaminya minta ambi pulai. Nya meh kemari seraya ke nganti urg bujang tuition 2 jam alu menyepa aku bendar indu china ngurut.

Chris Anakapai said...

amat nya...mesti zaman kita sida aunty ku suba lain gik kan? nya meh, baka nya meh ngansak bala anak menyadi aku ti benung further study...