Friday 11 February 2011

Asal Bisi

Ari pengada tudah Noie bulan satu nyin suba. Tang baru kemari datai pemeri ari pengada ari mami datai. Sigi udah madah agai ia ti ia ka ke utai tu ia mesti nganti sebulan baru datai. Nadai tudah tuai minta deh tang kala utai kenda dibeli alu ngambi peluang indai dara.

Auk ko ia laban ke ni utai ke diberi urang jara. Anang milih anak asal bisi, engi kami kelia laban apai indai ke idup merinsa nadai nemu utai ke pemeri ari pengada. Ia ke bendar aku ka meri ia utai tu kena christmas present ujung taun tu tadi tang engai nyadi ga nya meh nyadi ke pemeri ari pengada.

Ia ke bendar aku bulih tu laban ka ngena point ba bup 555 aku. Sayau ga enda dikena, bisi ati ka nukar point tu kena aku ngambi beg coach tang ngalah kediri ga aku meda ia ka ke "ayam" tu. PSP tudah tuai puh dikena igat ga engi ia empu model lama kenu enda entu dikena ga. Minah empu game boy - enda ga ia entu rindu ke games ke dikerindu ke minah.

Kemari datai diselalai ke engai ke bos mit engai alah. Alu bisi siti main free diberi sida. Ila bisi ari ngisi main baru ga.




1 comment:

YourFriend said...

Apooo lawa mai ayam kitak wie..keni kena nya?..ha ha ha!

Mar ga sida aunty nemu main nyadi cgu aja agi mit suba...ahhhh cali!:)