Monday 28 February 2011

Kala Agi Bisi Peluang

Tadi maia ke bepisbuk sempat berandau engau kaban. Nya meh ia madah "sanu nemu nuan cerita skandal sanu nyin" Enda ah ko aku laban nadai kuntik engau sida. Ia kebendar semenua lalu maia sekula primary suba sekelas ari primary 1 - 6 udahnya aku pindah sekula. Maia nyambung pom 6 begulai baru sereta sekelas.

Ti maia pulai ke menua asai aku enda kala betemu laban nama pulai sigi alu sangkai di rumah panjai diri empu jarang ngetu di pasar.

Nyu pulai ke cerita skandal ia nya tadi kaban aku madah ia udah dipindah ke endur kereja laban bini ia bisi ngereput pengawa ia kenda betul ngagai upis endur ia kereja. Tambah mega ia udah ditendang indu ke engau ia skandalnya ko cerita. Nyadi kaban aku ke nusi ke cerita tu nemu laban bini ia besadu ba kaban ia.

Uji nuan ngecek ba pisbuk indu ke skandal engau kaban tua J nya nuan - diberi ia meh nama alu meh aku tu meda meh gambar maia urang memadu asmara kuang-kuanggggggggggggggg. Kaban aku J tu ukai bansa ke jelas-jelas pendiau tauka jegak sengapa. Kira mereti mimit ga pendiau ia. Nya meh ko aku sigi gaya pengidup maia aritu, enda milih laki urang, bini urang tauka bujang dara sama aja ngereja pengawa bakatu. Nya meh sempama jaku laut ikut hati mati ikut rasa binasa. Kelalu ka ngiga jalai muntang muai masalah. Nya ko ia sigi enda ulih percaya 100% - Auk ahhhh ko aku ga nyaut. Asai ati engau runding aku - aku sigi baka bateri jenama eveready nya aku semampai sedia laban utai nyadi puh enda disandang. Ko asai ati mehnya enda nemu keni ti utainya udah nyadi ba diri empu ga.

Maioh meh cerita skandal kaban kami duai J nya di cerita ke kaban aku maia berandau ba pisbuk tadi. Nyentuk ke hp sida lelaki ke ngena no 010 ditusi ke bini ia ngagai kawan kepada kawan akunya meh. Keno ko bini ia laban nyu cukup pedis ati meda pengawa J nya tadi dia meh entua ia ngereja ke hp no 010 J nya enda ulih engkebut keno. Enda "IDUP" meh 010 nya muahahahaaaaaa . tusah urang laki wai nama ti nadai line 010 sida 012, 013.014.016, 017 ukai ulih kena wakakakaka, nama penyadi????

Keno ko cerita bini J nya tadi ngampun diri meh ia agai bini ia . Laban bini ia sigi enda ka sara tang meh ngajar ia mimit ngambi nemu langit tinggi enda ulih jengkau

Ukai ga binsi budi tang ngambi ke lalau kitai semua.

2 comments:

Embau said...

hahkai....010 nya diterminate line ..macam neh ID..

Indai Dara said...

hahaha nya meh mami ethan- diterminate entua ia pahai kitai hehehe