Monday 7 February 2011

Ka muPuk BaRU

Udah ke badu gawa alu muka ensenis CuCi-CuCi Pte Limited alu bekuap hobi indai dara. Kati ko enda bekuap deh sida awang matusin nyu pulai ke behunei kin memagang. Nama kena ti sida awang matusin nadai. Nya meh ngelama tu dedugau nunga litup meh indai dara nuci leka mata meda utai ke dikerindu ba menua cyber. Pama meh kena mantup ke penenguk ati.

Tang taun tu nyu asai ke malas dendam indai dara. Laban sida apai dara ngemendarnya ngemuas ka ati ba hobi ia. Tang engai entu nyadi bejaku ga tudah diri laban ke enda ngiga $$$$ semina nyadi embuk@bibik aja di rumah. Nyeeeeeeeee sapa ngasuh nyadi "mak turut" enti enda pia lantang ati huhuhuhu. Ti apai dara nganu bisi kena aku malas muahahahahahaha "ketawa ala sarip dol samseng kg pinang sebatang"

Ka mupuk nambah ke collection V n B aku. Tang meh sayau amat laban bungai engi aku nyu udah discontinue keno. Nya meh bepun ari taun tu bendar indai dara meda bungai baru. Sayau nyu nadai kaban rapat diau menua ke semak endur meli Madam V n B agi. Enti nadai kaban pelaba aku sigi gerenti enda aku tebeli ke V n B ngemaiohnya sekali taja pan agi kereja maia nya suba. Terima kasih agai kaban aku tu laban sanggup mansut ke duit dulu, udahnya nurun meli sereta udahnya mai kutaknya agai menua kitai. Enda ulih malas pemanah kaban aku tu ni ke endur diau sereta meri makai free agi maia nemuai agai ia suba.

Azam taun baru - enda ibuh maioh sekali meli - siti dua pama meh. Tang ukai ditu -ti ditu enda alah beli mar amat. Dinner plate ia udah sekian sama rega engau sida RA n wedgwood nganti bisi kaban rembus kin baru ulih mesan.


Tu gamal bungai baru madam V n B ke di ining indai dara



Nya gamal koleksi lama indai dara - florea nyu nadai agi ga. Benasit amat aku semina RM3000++ (12 iti 26cm flat/dinner plate, 13 iti deep/ soup plate, 12 iti mug, vege cover, soup tureen, set endur engkah creamer n sugar engau covered butterdish sereta 2 iti oval platter) dia kitai nemu pemurah ia enti meli ba endur ia empu. Maia nya dinner plate ia aja udah RM250++ ti meli di menua kitai. Soup tureen ia nya aja udah lebih RM1k ti meli ditu) ni enda sampai ke diatu indai dara tuchum lelegup udah bisi selusin set madam V n B. Agi suba bisi ba parkson klcc diatu nyu enda berapa peda aku - nadai pan alah beli. Tea set ungkup 4 iku peda aku nyu ka RM2k bedau sida pingai mangkuk. Nya meh alu enda betambah collection indai dara laban pama mat rega. Udah ga ensenis indai dara tengkerap belama adai pan tan.



bisi ga ati ka ke bungai siti tu nyu ka baka florea aku nyin tang tu terang agi ( iskkkk mungai-mungai aja pilih indai dara )

bajik gamal mungai nya ahhhh
Mesti sida indai nanya namanya ngemaiohnya legi enda ga dikena huhuhuhu - murih ke indai meh sida indai ko anak ga nyaut. Kati ko enda nyaut deh engi ia bisi meh koliksin pirik (pyrex) taja nadai entu penatai (asil ari bejual beras engau sayur n buah ke ditanam nyau meh sida sekaban ia ke behunei kelia bebeli ke sida pirik. Aku tu tukang beribun ke bala anak kawan ia ke bisi anak beterimit tingal ke sida lipak ke behunei kin. Suba disema ke suping kin.

Nya meh baik urang indu tauka urang lelaki sigi bisi pengerindu ati kediri empu. Ngegegehhhhhhhhhhhh jaga nuan apai dara - time membalas dendam. Enda ulih malas 100% , 5% nyadi meh

8 comments:

YourFriend said...

waduh waduh..lawe!!

Indai Dara said...

ya kannn!!!!! bole tahan juge itu bibik punya test muahahaha

Gna Eb said...

ha ah. Seconded. Laweee nyerrr.

Endu Tupai Engkrabak said...

Apu....amat mar koleksi nuan indai dara. Kami tumpang meda aja auk. he..he..

Pia meh..balas dendam, ukai nyamai nyadi bibik di rumah. Sekurang kurang ya lantang dada meda pingai bajik. he..he..

Indai Dara said...

Gna - laweeeeee keno ko asai ati indai dara wakakaka

Endu TE - auk mar meh nya ti ditu wai ukai nuan enda nemu rega sida RA, sida wedgwood sama. Tudah aku alu enda tetambah ka utainya ba ia benasit amat ngasuh kaban meli n mai ke aku. Indah "bintis"(munyi ko indai) ti meli set baka engi akunya lebih ari RM3k. (nya meh aku tutup mata aja meda bintis nya - nadai ulih kulik mengulik baka zaman agi kereja, masam mua bos musat legi)ba ia nya meh asai ka malas dendam tu hehehehe enda ulih maioh siti dua setaun ngumpul pama meh. Engi nuan rindu ku meda - ti aku di miri din sigi aku mai nuan ba program "aram bekelala" laban aku ka nganjung diri nuci mata meda kuliksin nuan dah nuan pandai nyusun memanah. RA aku pan nadai meh betambah semina tebeli ke tea set aja nya pan enda lengkap gila ngumpul utai hiasan aja.

Endu Tupai Engkrabak said...

Ba ya. Sigi rindu amat ati tu ka bekelala ngau nuan. Arap2 meh kita teranspa pulai ke Miri jemah ila.

Kumang Sadinang said...

indai dara enggau endu tupai, manah amat randau ruai seduai, aku kunsi pengerindu enggau seduai.

Indai Dara said...

Kumang S - bah aram meh engau duai ms squirrel berandau ruai