Saturday 5 February 2011

EMPURAU

Agi mit kelia selalu amat ninga bala betundi pangan diri maia nginti, tauka maia mukat engau nyala. Ti pulai nadai bulih utai maia urang nanya bulih tauka enda alu dikemeli ke urang ke nanya engau saut munyi tu " bulih ahhhh sida empurau sida belabau" kenu ko nyaut.

Nya meh nyu nemu nunda jaku tundi munyi nya start ari mit kelia munya. Ukai main agi nunda jaku urang tuai. Urang tuai enda ngawa engka amat kala meda sereta kala makai ikan empurau. ENti diri nyampauuuuuuuuuu meh.

Nya meh nyu 40an udah umur baru meh sari tu meh meda secara "live" ikan empurau sereta baru meh tudah diri ensepi keni asai ikan ke semampai di kesema ka. Terima kasih agai kaban aku Ramuni ketegal ke nyu kiruh sereta munyi ko laut terpaksa bekunsi ka ikannya engau kami menyanak. Bagi bam nya mau ko ia ka 4 kerat. Ukainya kerat mit ka dikirum tudah tuai. Nyu bisi di ulam( ipung) ikannya tadi. Seduai melaki bini nyamai endar bisi nemu urang mai sereta nyual ikan empurau tu ari Bakun. Mudah mimit ti meli terus ari sida . Mudah ia meh kenu hehehe (RM85 sekilo)


nya meh gamal ikan udah dibela kirum kaban - semina ka manduk n dipakai aja


puas berunding keni ko chara manduk - ujung2 distim aja. nya meh ngasuh sida sulu ke benung diet nyu makai asi empa seminggu belauk empurau

5 comments:

dellyne said...

sedap mai gaya.. nyamai mat lemak ikan..

Indai Dara said...

mac - huhuhu agi ka asai. Ti baka meli ikan sengapa nyu nyau nurun meli baru. Nya meh lemak bekrim asai lemak ke lekat ba tisik ikan nya mac. Nganti pulai bukan 3 ila meli baik dah nemu kaban bisi ngelala sida supplier ikannya - sedia aja meh bajet hehehe

Chris Anakapai said...

maya apai aku ngajar ba Long Segaham ngau Nanga Oyan kelia (Ulu Belaga), nyau leju indai aku mela sida ikan...enda alah dikasam... Sida empurau nyau ka tiap2 hari bulih. Untung amat sida menyadi aku ke tuai nya ampit makai empurau puas2... Tudah aku lbn ke pengambis biak, disema ke apai aku 'tisik empurau nuan bedau kala makai deh anak'... Haha...
Maya agik mit sekali aja kini udah makai empurau beri kaban apai aku.Nyau enda ingat keni asai..
Maya gawa ba Hotel baru ngasai makai empurau laban bala sida tukey ngaga banquet belauk ka empurau...

Endu Tupai Engkrabak said...

apu...nyau tuai diri tu alu bedau nyepi empurau. Puas ninga orang muji ikan tu. Ramuni nya ukai sekula ba kolej suba? Asai kala ninga nama my junior munyi nya suba.

Indai Dara said...

Chris - nye sigi gaya kitai ke ujung mehnya hehehe puh enda ampit utai.Bai ga nuan tumu agi ngasai hehehe indah tudah aku nyu tuai tu baru makai.

ETE - ba ya wai nyu tuai baru ngasai. Auk Ramuni skul ba kolej suba mehnya. Kami duai baru betemu reunion ba bintulu last yr udah ia ke skul agai US. Anak tuai ia dah masuk U nya ke mai ke aku empurau. Ti enda pia alu meh bedau ngasai ke ikannya. Ia nemu bala ke mainya ari Bakun nyin - diatu maia ke bisi $$$$ tau ngiga ia asuh meli kekitai.