Sunday 29 June 2008

Cerita Pemakai

Merinsa kitai diatu, mensia seluruh dunya nerima nasit sama. Utai pemakai niki magang. Beras bangat niki amat rega. Aku puh meli beras jasmine white, suba rega ia RM32.90 tang ujung bulan sida giant, carefour engau mydin puh bepekit ke rega barang selalu ga turun agai RM29.90 rega berasnya. Diatu nya RM55.90 ba giant peiiiii raya utai. Rugi aku laban ba endur bukai agi ulih RM48.99 brengset amaiiiii.

Lemai tadi agai pasar malam ba SS13 ka meli pusu (ti meli ba hypermarket pusu nyu bebesai udahnya nyu tekering kangkang enda brapa amat). Laban ke tetenguk ka makai kacang ma dia meh aku alu nyengkau lia. Alu betinco indu cina engau aku (semampai bai sida jaku sida ia) Sua aku RM10 laban jangka aku rega lia nya abis mar RM5, udahnya alu jaku laut ia engau aku madah ke rega nya RM10.39 APUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
AMAT RAYA rega utai maia aritu. Uji peda kita gambar ba baruhnya nya meh lia ke RM10.30. Parai kitai. Pulai ke rumah kutap-kutap kediri aku pedis ati ke rega lia ngemarnya.


nya ampau rega RM10.30

5 comments:

Mizz Coki said...

saritu ngagai kedai mit ba semak rumah kami.. kedai runcit nya meh, tak tapau kami duai laki bini lauk sardin dlm tin.hahahaha.. lama nda makai sardin kenu...

RM21.00 nyahh semua nya.. kapa ngira..janji puas ati. hehehe

daradesa said...

apu nyangka neh rega lia nyau 10.3 mimit endar..laban ke selalu meli ba pasar minggu umbas ya ga pemaioh..nang amat berasai endar semua utai diatu niki rega.

dellyne said...

uhh mami ku nyau muchau meh ninga rega beras niki memalat nya.
bekenang ka Giant, umbas iya pengelandik orang marketing ba citibank. Puh rega niki, lastweek dah launched 'Giant Citibank Credit Card'tau dipeda ba ehehehe.. Bisi rebet 2%? & suah agi kitai ngena bisi reward Rm50 Voucher.. umbas iya gak promosi nya kena ngencadi ka pala agong'

Indai Dara said...

coki - bak ia ka pan enda kitai ka makai raya ga utai taun tu esp.udah gawai tu kemari bangat berasai barang niki magang.

DaraD-ba iya semadi ke tenguk ke kacang ma ka pan enda beli aja utai ngemimitnya. nyu berebut urang ke bejual niki ke rega barang gaji nadai engkebut ni enda makin tusah pengidup.

Mac - hehehe alu promosi neh, jarang agai giat diatu mac pama rega utai dia nadai entu murah selalu agi aku agai mydin @ carefour.

NelsonAntalang said...

Enda nemu orang bukai tang aku dua-tiga kali nyengkau barang ke ka di beli pengudah rega barang niki diato. Enti nyadi, nyadi ga meli. Tang suah agi ke enda nyadi- megai aja.

Bank interest rate pin bisi udah belaboh niki.

Kereta nyau bisi di peda kurang agi on the road di pasal Miri diato, even during peak hours.