Friday 20 June 2008

Kasih Tudah

Pagi tadi menyadi aku bisi talipaun madah ke ipar petungal kami siko udah nadai. Parai pukul 11 malam tadi ba hospital Labuan. Kediri meh tudah tuai din laban ka bujang trang tang-tang. Nyu ka tengah ari tadi petungal aku ka Labuan ngurus ka maia ia pulai ke Miri lalu disengai ba rumah petungal akunya.

Tang sinu agi aku ngenang tudah anak petungal akunya. Taun nyin kemari indai ia nadai (parai ngenyit) baru seminggu tudah tuai udah beranak. Taun tu baru dua mingu tudah udah beranak baru, aya ia (menyadi niang indai ia) ga nadai. Naka meh tudah tuai ia ga ngibun diri engau menyadi ia ka biak, anak ia ka tuai nya baru ga ka setaun. Mina ka setaun aja takah niang indai ia engau aya ia tu ningal ka pangan diri. Laban aya ia tu ka rapat agi kaul engau sida sereta sigi sebilek engau sida ga tajapan seduai apai ia bisi bilek kediri tang enda nemu ga pia nama kebuah ia engau sida petungal aku nya sebilek. Nya kami nundi anak petungal aku ka biak anak aya ia ka nadainya tadi laban meraya ba aya ia maia ka agi mit suba.

May he rest in peace. ka engau nyenguk nyampau amat ga menua ga jauh.

5 comments:

Lyana said...

Condolences, wai.

SemadiNadai said...

Apu!!..Condolences...

Indai Dara said...

trima kasih. ba ia kasih tudah kena stroke alu nyau enda tepeda kediri mina sempat nekan no ipar ia (petungal aku tang enda ga sempat call)

Indu Rumah Panjai said...

Andan, ukai menyadi niang Selamah Muling ku nuan nya? Aku nemu ari petunggal aku indai Jill. Kenu ku indai Jill niang Selamah tu kaban kami ari niang aki Lakam aku, laban aki aku ari Kapit. Condolence wai, may he rest in peace.

Indai Dara said...

Indu RP - ia meh nya menyadi selamah. Banyang nama ia. Nya meh kena stroke alu nyu. Mina setaun aja takat seduai menyadi. 13hb ila ngetas ulit.