Sunday 22 June 2008

Penguji

Benung ka nganjung bala anak agai SUnday School tadi, dia meh hp aku bebunyi, bisi sms. Sempat ga aku meda ari sapa engau berita ka dipadah. Apuuuuu ko aku.

Sinu ngenang tudah petungal aku siku tu. Tudah tuai baru ga gerai engau berasai nyamai diatu lelaki ia ga ditinggang penusah. Tu munyi sms tudah tuai "aku di kl.Ngau apai sanu berubat ka jantung block, diabetic,high kolestrol, darah tinggi.Aku empu baru nyamai.Datai ga utai baru."

Amat penguji ndar tu ko ati ku din. Nyu enda sabar ke nganti datai di rumah ka call tudah petungal akunya tadi. Nya meh tudah tuai nyu engau sabak-sabak bejaku. Laki ia tu ka minta kereja ba Shell (suba dia ga ia gawa tang meh bedau alu kereja ba endur bukai) Tu ka minta dia baru nya tudah tuai ngaga medical check up-nyu alu temu sekaligus penyskit tudah laki ia nya tadi. Diberi doc macam-macam ubat meh tudah tuai. Engka laban kesan ubatnya kini nyu ngasuh tudah tuai enda tan (Ni enda ubat stroke, ubat tinggi darah ubat diabetic agi)

Ia ga sida menyanak enda begulai. Laki ia kereja di kl tu lalu sida menyanak diau di kuching. Nya meh tudah tuai sebana engau sabak-sabak nanya nama meh penguji nyu enda putus nuntung sida sebilek. Ba ia ko aku penguji kitai siku-siku enda sama. Baka aku bansanya meh ukai nuan enda nemu kati ko pengidup aku. Penguji ba kita sebilek lain ga. Ko aku ngenyamai ka ati ia. Besabar engau besampi sereta nyerah kediri ngagai Tuhan aja meh kitai.

Ngagai bala ke bisi nemuai agai ruaiini tu sama bela ulih besemiang ke sida petungal aku tu sebilek ngicha sida engau naka ulih besabar sereta ingat ke Tuhan maia ti ditinggang penusah baka tu. Amen

6 comments:

Lyana said...

nadai jaku bukai aku, sinu enggau kasih amat ke petunggal nuan nya. sembiang meh sama-sama kitai, wai.

kenergy_ichi said...

kadang-kadang lebuh kitai kena penusah selalu kitai nanya diri kitai empu.."nama kebuah penusah enda badu2 datai..". "Nama penyalah aku digaga baka tu.." Macam2 meh runding kitai maya nya. Ndang amat ko urang idup kitai baka roller coster, bisi masa kitai ba atas, bisi ga masa kitai ba baruh.. besampi meh kitai minta penerang ati ari Petara... Minta Ya nyaga sereta meri pengelikun idup kitai sebilik...

SemadiNadai said...

Nya meh penguji dunia....kena ka kitai baka nya, ngarap ka olih bersabar sereta berfikir enggau jalai ti lurus enggau maioh gik bersembiang ngicha ka ati kitai tenang maia menghadapi utai ka baka nya....

"May God Bless Us"

Anonymous said...

Ohh kasih petunggal dik nya, God will be with him always.

Indai Dara said...

nya meh nadai jaku bukai - mina mantai ke penyinu ati sereta besembiang minta Tuhan nyaga pengidup sida menyanak ia. Berita ke baru dipadah ke petungal aku nya tadi, anak ia ke no 2 tinggal di kuching diibun aki engau ini sida tetiba luput ba skul kemari. B4 gawai arinya ia kena udah mutah engau berak ba skul alu luput ga nyu masuk timberland 3 mlm nya pun ia kena tang alu bedau temu nama penyakit. Dini enda balat endar penusah ninggang ia. Apai engau indai ia ke beruan ke anak ia nya pan enda entu berapa pengerai. Ngarap ke sida ia sebilek besembiang alu enda mudah give up lebuh ke napi penusah.

-f-l-o- said...

Sinu macha.

Amat Andan, penusah siko-siko enda sebaka. Enti aku bisi penusah, selalu madah ke diri 'orang bukai jauh tusah agi.' Utai baka tu meh ngasoh kitai kering.

Penguji sigi selalu datai ngagai mensia. Dia baru Tuhan nemu enti kitai agi arap ka kuasa iya.

Everything happens for a reason.