Saturday 21 June 2008

Demam Concert 3D Milley cyrus aka Hannah Montana

Lemai tadi bisi agai Summit. Benung aku ngiga magazines ba MPH dia bisi siti family deka ngiga cermin mata ka dikena meda kunset 3D Milley Cyrus. Bah ko ati aku din nyu ka stat progrim nya ba TV sida manak tu baru ngiga pio, kada ke sempat sema ke jaku.

Nya indu ba kaunter madah ia ke free udah abis tang ti ia ka ia ulih meli magazine Hannah Montana laban dalamnya bisi ko ia. Auk ka pan engai meli ga sida manak ia magazine nya tadi laban dalam nya aja ke bisi. Tu baka ke sema nyu ka nyua agai sida ia laban maioh diambi bala anak ari kedai bup ba Subang Parade minggu nyin kemari.

Bala anak aku ka biak 2 iku nama agi enda sabar nganti pukul 9 tadi ka nguji . Nya meh gambar seduai ia maia ke nganti progrim nya stat. Aku engai ngiruh diri engau seduai ia. Anak aku ke tuai malar aja madah nadai pan meda nama-nama ko ia (kati ka ulih meda ia ga enda entu meda laban ka gagau meda crita korea. Sekejap ke meda nambah ka sigi ga enda entu nyengala ka 3D dalam kunsetnya. Macam-macam ga

Tu gamal utai ke digiga sida menyanak nya tadi


Gamar seduai menyadi ka enda sabar nganti kunset Milley Cyrus

2 comments:

Lyana said...

apuuu, minat ke Hannah Montana ga bala nuan. Enggi aku ke biak nya,minat amat ke serie tu. Sida penyanyi nya Tokio Hotel, rock group, youngsters ari Germany...apuuu lalu ngambi German language jadi second language ia ba secondary school bulan sembilan tu lagi! 1st language d'ambi ia jaku English, ngambi nemu agi berandau enggau sida sepetunggal ma pulai kemisi. Jaku iban nya, mimit udah temu seduai ia, pama meh tajapan ngena french accent, nyu tilur !

Indai Dara said...

ukai kenda agi wai ia ke besai agi dlm gambarnya sangup tingal di rumah nama kitai ka bejalai setegal sida ana muntana nya. keni nda munyi neh wai jaku iban slang french hehehe nadai nya ngawa enda pia asal meh ka pama meh nemu jaku sa indai mimit