Friday 20 June 2008

Kek Lapis

Simple aja ngaga kek lapis tu flo, tau nuan nguji. (kala aku rajin naip hehehe sampai 2 iti pos aku saritu)

Kek Lapis Pantai Damai (kukus)

Utai kena ngaga:
100 gm gula kastor
80 gm nestum
50 gm tepung gandung
50 gm horlick
50 gm kismis celum
50 gm chocolate rice
50 tusu pekat (tusu junjung ko kitai Iban hehehe)
12 oz mentega
10 igi telu kuning
2 igi telu burak
1 sudu coco powder
1/2 teh essence vanila
1/2 teh baking powder
kaler gadung/green or suka ati

cara ngaga: (aku ngari ke Mary Bajang maca resepi ka kitai ba wai fm muahahahaha)

1. mentega + tusu dikepuk sampai burak. Kepuk telu burak enda lama masuk ke gula sereta kepuk baru sampai nyu bepupu kering (enda berai agi) udahnya tepu kemasuk ke telu kuning alu kepuk baru sampai sebati. Campur ke dalam mentega + tusu le udah dikepuk dulu tadi, nestum, tepung gandung engau vanila

2. kacau rata udahnya bagi 2 agai iti mangkuk. mangkuk 1 diberi kuku engau kismis celum. Mangkuk 2 dicampur engau horlick, chocolate rice engau kaler gadung/green.

3. Kukus selapis selapis (sukatan suka ati diri empu - aku puh ngena 2 senduk siti lapis serta pegelama ngukus siti lapis lebih kurang 7 minit). Ia ka pengabis (ianya pengelama ka ngukus kek udah ke tembu dilapis 25 minit) Setiap 10 minit tau dibuka engai ke ai maioh labuh agai kek.

p/s- ngena cuan ke mit au laban mimit aja bahan kena ngaga nya ngam amatnya flo laban nuan ka siku aja hehehe

Kek Lapis Cheese Koko (Tunu)

Utai kena Ngaga:
A
200gm mentega
150gm krim cheese
130 gm gula kastor
5 sudu makai tusu pekat
14 igi kuning telu

B
130 gm gula kastor
7 igi telu puith
1/2 sudu teh krim tartar powder

C
180 gm tepung hong kong ( ti nadai tepung gandum biasa ga)
1/2 sudu teh tepung pengembai (baking powder)

D

2 sudu coco powder campur engau ai nyilu kuku (air suam) 3 sudu makai
1 sudu teh chocolate emulco
kaler coklat mimit

****Utai kena nyadu (bahan sapuan): 3 sudu makai majerin + 2 sudu makai tusu pekat

cara ngaga:

1. Utai A - pegulai ke cheese cream, mentega, gula engau tusu pekat dlm mangkuk alu kepuk sampai kembai n bkrim.

2. Udahnya kepul telu kuning mimit--mimit sampai kembai n begulai (sebati). Udahnya tuang begulai dalam mentega ka udah dikepuk tadi

3. Utai B - dalam mangkuk lain kepuk telu putih sampai bebuih dahnya masuk ke gula n krim tartar. Kepuk baru sampai pekat

4. Udah simpan tepung hong kong/gandum engau tepung pengembai ke dalam bahan A tadi alu gaul sebampai begulai

5. Udahnya mausk ke bahan B alu gaul lubah sampai becampur rata

6. Bagi agai 2 siti beri kaler ti dikerindu diri @ kaler ia empu ka ori alu siti agi diberi begulai engau bahan D

7. ambi setengah cawan ari bagi ka ngena kaler original tadi alu sapu rata dlm tin kena nunu ngena api atas n baruh. Sapu engau bahan sapuan. Ulang baru ngena bahan ke sama ba lapis ke 2 tang ngena api atas aja

8. Lapis ke 3 ambil 1/2 cawan adunan coklat alu rata ke dlm tin cuan. dahnya sapu engau bahan sapuan.lapis baru ngena aduan coklat.

9. Lapis sampai abis ulang ngena cara ke sama

10. Udah abis dilapis tutup tin acuan ngena kertas aluminium serta tunu baru ngena api atas n baruh 15 minit.

Uji anang enda nguji (ti enda nyamai anang nganu au - nyamai kenu ku asai aku nya deh) ila bekunsi resipi baru.

7 comments:

Lyana said...

apuuuuu, mayuh amat ingredients nya, enda aku tekabir wai, wai!
Bc ari ila aku nguji ga.
Benung kiruh ka 'balek kampung'kami sebuat. Flight aku on the 30th June...woohoooo!

-f-l-o- said...

Hahahaha. Terima kasih Andan! Legi aku nguji. Pandai2 lah aku 'modify' iya legi laban ka enggai kiruh begiga chocolate rice. Semua ingredients nya udah bisi magang aku.

Ka begiga kaler gadung udah tu. Enti enda ngena kaler brown aja - nescafe! Stail Mak aku di Bintulu. Kekekeke.

Thanks again!

Indai Dara said...

lyana - kira ok nya enda entu maioh iga bisi agi ka 2x pemaioh bahan aritu hehehe. Apu lawa nuan wai cuti-cuti malaysia neh. Ti bisi ngetu di kl madah namgi ulih betemu (bakani ka kuntek pangan diri)

flo - uji anang enda nguji pasal modify nya pandai2 meh aku pan bansanya meh ama utai ke diguna nadai n malas ka nurun meli - antam sajalah munyi ko P.Ramlee

daradesa said...

apu nya ya resipi minggu tok hehe..nyala sigi pemalas aku ngaga kek lapis tok maioh endar utai kena tang sedap amat..kak nguji ngaga ila aku ngupi resipi nuan neh wai andan..

Indai Dara said...

daradesa - uji anang enda nguji endu hehehe ngambi nemu nyamai ke enda maia rajin naip resipi hehehe ila maia rajin naip baru ngiga ia ka enda maioh campur

Indu Rumah Panjai said...

Andan, rajin amat nuan ngaga kek belapis. Aku suba rajin bakanya meh, bc sekali aku enggau menyadi aku ke biak ngaga kek sampai pukul 5 pagi, lalu kek ke penudi sisik ikan (kek nya famous maya nya suba). Aku nyau enda ulih nat ke mata agi, nyu tinduk baruh mija aku nganti menyadi aku nembuka lapis kek! Balat suba, agi rajin. Diatu aku udah berubah, nyu enda tentu rindu makai kek lapis, muti sekeda kek lapis ke sigi di temu aku nyamai baru aku agi minat. Tambah mega laban ke ngelusu diatu. Diatu aku selalu ngaga kek ke senang dilumai lalu dituang sekali ba chuan, udah nya ditunu. Hi Hi, ringkas amat!

Indai Dara said...

Indu RP - nadai nya rajin maia angin ke ngena aja ti ngaga nya pan ke mudah digaga maia angin ke enda ngena nyampau meh sigi terjun terus dlm cuan meh. Amat nyamai kek lapis sisik ikan nya.Apuuuu raya ga nya nyu sampai 5 pagi amat bendar seduai nuan ngaga kek neh